جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024

حجت‌الاسلام منتظری در ادامه خطبه ها گفت:هفته گذشته سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان انار منصوب شد که لازم است از زحمات و خدمات جناب آقای ناجی قدردانی کنیم…

به گزارش انارما، حجت الاسلام منتظری در خطبه های نماز جمعه این هفته  با گرامیداشت سالروز ازدواج حضرت امیرالمومنین (ع) با حضرت زهرا گفت :سبک زندگی امیرالمومنین علی علیه السلام و حضرت زهرا (س) ، تربیت فرزندان، اخلاق خانوادگی همسرداری و تمام لحظات زندگی آنها بهترین الگو برای شیعیان آن حضرت می باشد .

حجت الاسلام منتظری در خطبه های نماز جمعه شهادت امام جواد علیه السلام راتسلیت گفت و افزود: امام جواد علیه السلام در طول دوران حیات مبارکشان و در دوران خفقان خلفای عباسی با برگزاری جلسات مناظره با هدف مبارزه اعتقادی با خلفا و دیدگاه های انحرافی و مبارزه فرهنگی با اقدامات و سیاست‌های دستگاه حاکمه شاگردان زیادی را به عنوان راوی و محدث تربیت کرد .

حجت الاسلام منتظری در ادامه خطبه های نماز جمعه به مبارزه با مفسدین و اخلالگران اقتصادی تاکید کرد و گفت: اساس انقلاب اسلامی برای نجات ملت ایران از فساد دوران پهلوی بوده لذا باید مبارزه با فساد ریشه دار بوده و ساختارهای فساد را از بین برد که این امر نیاز به قاطعیت و جدیت و پرهیز از سیاسی کاری و جناح بازی دارد.

وی افزود:انتظاری که مردم از قوه قضاییه دارند این است که با همه مفسدان اقتصادی از هر گرایش سیاسی که هستند با قاطعیت برخورد شود.

حجت الاسلام منتظری گفت:امروز دشمنان اسلام ،معاندان ، منافقان، ضد انقلاب، دنیا پرستان، قدرت طلبان ، جنایتکاران و اهل زور و ظلم و طغیان در سرتاسر عالم همانند جنگ احزاب برای شکست انقلاب اسلامی دست به دست هم دادند.

وی گفت :آنچه ضرورت دارد برای نجات کشور اتکاء به ظرفیت های موجود در کشور و پیاده سازی اقتصاد مقاومتی و بهره گیری از جوانان مومن و انقلابی می باشد .

وی افزود:امروز تنها راه پیروزی اعتماد به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و ایستادگی در مقابل دشمنان است و در این مسیر هیچ گونه شک و تردیدی نباید بخود را ه داد.

حجت الاسلام منتظری گفت:هر مقاومتی سرانجام به پیروزی منجر خواهد شد که نمونه آن را در جنگ ۳۳ روزه رژیم صهیونیستی که تا بن دندان مسلح بود با حزب الله لبنان که علی رغم مخالفت همه دولت های عربی مثل عربستان. مصر ، امارات و آمریکا چگونه توانست با مقاومت همه جانبه و با توکل به خداوند متعال رژیم صهیونیستی را به زانو بکشاند.

حجت‌الاسلام منتظری در ادامه خطبه ها گفت:هفته گذشته سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان انار منصوب شد که لازم است از زحمات و خدمات جناب آقای ناجی قدردانی کنیم و برای جناب آقای علی صالحی آرزوی موفقیت که انشاء الله با حضور ایشان شاهد پیشرفت چامعه ورزش شهرستان باشیم.

وی در ادامه افزود: در همین راستا به نونهال عزیز شهرمان آقای محمد امین شکوه که به اردوی تیم ملی ایران دعوت شدند تبریک عرض نموده و برای این نونهال عزیز آرزوی موفقیت میکنیم.

وی در پایان بمناسبت روز خبرنگار از خبرنگاران و اصحاب رسانه تشکر کرد.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی