شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس از کارکنان ادارات خواست تا برخورد مناسبی با ارباب رجوع داشته باشند

به گزارش ” انارما ” یکشنبه ۲۱ مردادماه در جلسه شورای اداری شهرستان انار  با مسئولان ادارات، حجت الاسلام علیزاده دبیر ستاد اقامه نماز استانداری اظهار کرد: حفظ وحدت، وفاق و همدلی از عمده مواردی بوده که کارکنان باید آن را مد نظر قرار دهند.

حجت الاسلام علیزاده نیز با توجه به دستور کار اقامه نماز ، به جایگاه نماز و نماز جماعت بخصوص در ادارات و در نظر گرفتن یک مکان مناسب برای اقامه نماز در ادارات پرداخت.

در این جلسه علیزاده معاون و جانشین فرماندار ضمن تسلیت شهادت امام جواد (ع) ، گفت با توجه در پیش رو داشتن هفته دولت کلیه ادارات بایستی برنامه های خود را در این هفته به فرمانداری ارائه نمایند.

وی در ادامه به ابلاغ فرمانداران بعنوان رییس ستاد اقامه نماز ادارات شهرستان توسط وزارت کشور اشاره نمود و گفت ابلاغ این جایگاه به فرماندار به اهمیت موضوع نماز در ادارات اشاره دارد.

 احمد انارکی‌محمدی در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: با توجه به بحران اقتصادی در شهرستان‌های انار و رفسنجان، امسال سال سختی برای مردم و دولت است و با این حال باید خدمات دولت را به مردم بازگو کرد.

نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر تکریم و برخورد مناسب با ارباب رجوع عنوان کرد: امسال بیش از۹۰ درصد محصول پسته شهرستان انار خسارت دیده که بیش از هزار میلیارد تومان به این شهرستان خسارت وارد شده است.

وی بیان داشت: مردمی که همیشه در کمک در کارهای خیر پیش‌قدم بودند امسال دراین رابطه حدود   ۷۵ درصد مردم ورشکسته شدند.

تکریم و برخورد مناسب با ارباب رجوع در شرایط فعلی از تذکرات انارکی محمدی به مدیران در این جلسه اعلام شد.

عکس : فاطمه عبداللهی

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی