جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024

در طول سالیان‌ اخیر بیشترین جمله ای که از سوی مسئولان شهرستان انار در تربیون های مختلف گفته شده این بوده که ” انار با توجه به بحران کم آبی باید به سمت صنعتی شدن حرکت کند “…

به گزارش انارما ، در طول سالیان‌ اخیر بیشترین جمله ای که از سوی مسئولان شهرستان انار در تربیون های مختلف گفته شده این بوده که ” انار با توجه به بحران کم آبی باید به سمت صنعتی شدن حرکت کند “.
حال سوالی که از سوی مسئولین پرسیده میشود اینست که شما در مقام عمل برای تحقق این حرف چه کرده اید . در هر جلسه ،در هر مراسم و همایشی این جمله را به کار بردید و از اوضاع بحرانی انار صحبت کردید.

از آن فرماندار اسبق که میگفت میخواهم ۳۰ کارخانه در انار بزنم تا فرماندار سابق و فعلی که هرکدام در جلسات شورای اداری انار حرف از صنعتی شدن انار زدند تا آن ائمه جمعه سابق و فعلی و حتی نمایندگان فعلی و سابق انار در مجلس همگی یکبار برای همیشه کلاه خود را قاضی کنند که آیا به اندازه سهمشان در تحقق این امر و فراهم کردن بستر برای صنعتی شدن انار تلاش کرده اند یا خیر؟

آن سرمایه گذار هندی که چندین بار مسئولان انار با وی عکس در حال رایزنی گرفتند و منتشر کردند با این عنوان که پیگیری مسئولین برای راه اندازی کارخانه فولاد اسفنجی ، کجا رفت و سرنوشت این طرح به کجا رسید؟

یک سری به شهرک صنعتی بزنید ببینید کدام یک از سرمایه گذاران فعلی از شرایط شهرک و امکانات آن راضی هستند که توقع داریم دیگر سرمایه گذاران برای ورود به این بخش ترغیب شوند.

مسئولین گرامی دیگر‌نیازی نیست از آینده بحرانی انار صحبت کنید آینده ای که چندسال پیش متصور میشدید برای انار خیلی زودتر از موعد در حال رخ دادن است و همگی به چشم خود داریم بحران تک محصولی و نبود فرصت شغلی را میبینیم پس خواهشا دیگر هشدار ندهید و در عمل برای رهایی از این بحران تلاش کنید.

مسئولین پرتلاش قطعا با حلوا حلوا کردن‌دهان شیرین نخواهد شد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی