پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

فرماندهی انتظامی شهرستان انار افتخار دار یک بار دیگر با تبریک عید سعید غدیر خم به مردم فهیم و دوست دار امامت و ولایت درجشن این روز مبارک، در کنار مردم شریف عهده دار نظم و امنیت عمومی باشد

به گزارش ” انارما ” ؛ فرماندهی انتظامی شهرستان انار افتخار دار یک بار دیگر با تبریک عید سعید غدیر خم به مردم فهیم و دوست دار امامت و ولایت درجشن این روز مبارک، در کنار مردم شریف عهده دار نظم و امنیت عمومی باشد .به منظور هرچه باشکوه تر برگزار شدن این عید در سایه نظم و شادی انتظار می رود شهروندان عزیز با رعایت موارد زیر در این مهم ،مانند سایر فعالیت ها  مشارکت فعال داشته باشند.
۱_محدودیت هایی در عصر چهارشنبه و روز پنج‌شنبه در خیابان امام و برخی مسیر ها ایجاد می گردد تا  حرکت وسایل نقلیه و مراسمات به خوبی انجام گیرد.
۲_ایجاد راه بندان به هرنحو در مسیرهای اصلی موجب اختلال در، آمد و شد شهروندان می گردد که انتظار همکاری و اجرای تدابیرپلیس از سوی شهروندان وجود دارد.
۳_رعایت شان و جایگاه امامت و مولا علی (ع)در نمایش هر گونه شادی، اعم از پخش موسیقی،پوشش و…بطور ویژه مورد تاکید می باشد.
۴_والدین و خانواده ها در کنترل فرزندان خود به ویژه جوانان و نوجوانان  و عدم استفاده از هر گونه مواد محترقه و آتش زا ،ترقه و …بصورت جدی اقدام نمایند.
۵_آرامش و رعایت مقررارت و توجه به توصیه های پلیس توسط  رانندگان وسایل نقلیه و بطور ویژه جوانان و عدم ارتکاب رفتارهای خطرساز و یا آلودگی صوتی یکبار دیگر در جهت نمایش فرهنگ  و قانون گرایی شهروندان مورد انتظار است.
۶_از رهاسازی ظروف مخصوص پذیرایی در خیابانها پرهیز شود.
و در آخر الگو برداری از اخلاق و رفتار علوی بعنوان شیعه واقعی  آن امام را بعنوان هدیه در این عید به محضر ولی عصر (عج) و رهبر فرزانه و حکیم انقلاب تقدیم نمائید.
معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان انار
انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی