پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 28 March 2024

بررسی حضور مسئولین در محل افتتاح پروژه‌های شهرستان انار که فقر پروژه‌های افتتاحی در آن بیداد می‌کند و متولیان به جای پیگیری طرح‌های بزرگ اشتغال‌زایی به فکر روزمرگی و پرکردن کارتابل‌های مدیریتی هستند

به گزارش ” انارما “؛ یکی از کارکردهای رسانه، انعکاس خدمات و اقدامات مسؤولان به مردم است. در هفته منتسب به دولت بیشتر صفحات رسانه‌ها در اختیار متولیان دولتی برای انتشار خبرهای افتتاح پروژه‌های مربوط به این هفته است.

چند سالی است که در هفته دولت پروژه دندان‌گیر و قابل توجهی در شهرستان انار افتتاح نمی‌شود، دولت زمانی می‌تواند نسبت به ایجاد امید و نشاط در جامعه اقدام کند که جوان اناری برای پیدا کردن شغل در به در سایر شهرستان ها و  استان‌های کشور نشود.

نیروی جوان شهرستان نیاز به کار و ایجاد اشتغال دارد. در هفته دولت آنچه را که برای جوانان و خانواده‌ها مهم است، افتتاح واحدهای تولیدی و صنعتی جایگزین تک محصولی بودن شهرستان همانند سایر شهرستان ها است که منجر به ایجاد اشتغال انبوه شود، این در حالی است که افتتاح پروژه روکش آسفالت یک روستا و یا افتتاح طرح نصب وسایل بازی در لیست عملکرد مسئولان قرار گرفته و در سطح رسانه‌ مکتوب به صورت ویژه منتشر می‌شود.

بررسی حضور مسئولین شهرستان در محل افتتاح پروژه‌های شهرستان نشان می‌دهد که فقر پروژه‌های افتتاحی در انار بیداد می‌کند و متولیان استانی به جای پیگیری طرح‌های بزرگ اشتغال‌زایی به فکر روزمرگی و پرکردن کارتابل‌های مدیریتی هستند.

آنچه که امروز شهرستان انار به آن نیاز دارد، پروژه‌های بزرگ اشتغال‌زایی در حوزه کشاورزی و صنعتی است که حداقل در این سال‌ها کمتر تیتر اصلی رسانه‌ها شده است.

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی