جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024

جشن عاطفه‌ها فرصتی است برای عشق‌ورزی و مهربانی به کسانی که نیازمند دستان گرم همنوعانشان هستند، چشمانی، چشم‌به‌راه دسته‌ای نوازشگری است که همواره به بهانه‌ای، مهربانی رابین خود و همنوع خویش تقسیم می‌کنند

به گزارش ” انارما ” ، در این روزهای پایانی تابستان جنب‌ و جوش بی‌نظیری در شهر دیده می‌شود و دختران و پسرانی را می‌بینیم که همراه با والدینشان برای خرید لوازم‌التحریر به بازار آمدند تا هر آنچه را که برای یک سال تحصیلی نیاز دارند، فراهم کنند. با دیدن این صحنه‌ها و شور و شوق وصف‌ناشدنی دانش آموزان و خانواده‌های آن‌ها یاد دوران کودکی، نوجوانی خودمان می‌افتیم.

روزی که کیف و کفش و لوازم‌التحریر مدرسه را می‌خریدیم و سر از پا نمی‌شناختیم. چند بار وسایلمان را نگاه می‌کردیم و سَرَک می‌کشیدیدم توی کیف که بوی نویی، از آن استشمام می‌شد.

شب قبل از بازگشایی مدارس کیف و کفش و لباس مدرسه را مرتب می‌کردیم و از ذوق خوابمان نمی‌برد تا زودتر صبح برسد، صبح با همه طولانی بودن شب فرامی‌رسید و با لبی خندان به سمت مدرسه می‌رفتیم. یادآوری آن خاطرات و چشیدن طعم شیرین روزهای مدرسه لذت‌بخش است.

برای دانش آموزان امروز سرزمینم نیز این تب‌وتاب شیرین حکم فرماست. اگر این روزها گذرتان به بازار افتاده باشد دخترکان و پسرکانی را می‌بینید که با چهره‌ای پر از لبخند در هیاهوی خرید لوازم‌التحریر به سر می‌برند و با دقت و وسواس لوازم موردنیازشان را انتخاب می‌کنند و وجود والدینشان لبریز می‌شود از دیدنِ شوق آن‌ها.

این روزها در کنار فرزندانمان هستند دانش‌آموزانی که توانایی خرید حتی یک دفتر را هم ندارند و یا هستند پدرانی که برای نشاندن لبخند بر چهره معصوم فرزندانشان همه توان و تلاش خود را به کار می‌بندند ولی…و یا هستند دانش‌آموزانی که از داشتن نعمت پدر محروم‌اند و دلشان غنج می‌رود برای لحظه‌ای که با بابا برای خرید لوازم‌التحریر به بازار بروند. این کودکان دستانشان خالی است، چشم همشان منتظر و نگاهشان به سخاوت دل آسمانی من و شماست تا برایشان از مهر در مهر ببارد.

 

آری جشن عاطفه‌ها فرصتی است برای عشق‌ورزی و مهربانی به کسانی که نیازمند دستان گرم همنوعانشان هستند، چشمانی، چشم‌به‌راه دسته‌ای نوازشگری است که همواره به بهانه‌ای، مهربانی رابین خود و همنوع خویش تقسیم می‌کنند.

یقیناً من و شما با حضور در جشن عاطفه‌ها، مشارکت در کمک به دانش آموزان نیازمند، شاد کردن دل آن‌ها و نشاندن لبخند بر چهره معصومشان از یکدیگر سبقت خواهیم گرفت.

نیکوکاران می‌توانند با کد#۱*۸۸۷۷*، نصب اپلیکیشن سنا، مراجعه به سایت emdad.ir، تماس با شماره تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷۷ یا از طریق ATM ها سراسر کشور در جشن عاطفه‌های امسال مشارکت کنند.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی