پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

رییس بیست و یکمین جشنواره بین­ المللی قصه ­گویی گفت : از تمام علاقمندان دعوت می­کنم تا نسبت به تولید ارسال آثار خود تا ۱۵ مهرماه از طریق سایت جشنواره به آدرس www.kanoonfest.ir اقدام کنند.

به گزارش ” انارما ” ؛ رییس بیست و یکمین جشنواره بین­ المللی قصه ­گویی با بیان اینکه درخواست­ های بسیاری از سوی کانون ­های پرورش فکری استان ­ها، قصه­ گویان و علاقمندان به قصه ­گویی برای تمدید زمان ارسال آثار به دبیرخانه رسیده است تصریح کرد: به منظور ارج نهادن به درخواست دوست­داران قصه ­گویی و ایجاد فرصت مشارکت بیشتر، بخش قصه­ گویی تخصصی این جشنواره شامل قصه ­گویی کلاسیک و خلاق که در سه سطح دختران و پسران ۱۴ تا ۱۸ سال، زنان و مردان بالای ۱۸ سال و مادربزرگ ­ها و پدربزرگ ­ها برگزار می ­شود تا تاریخ هشتم مهرماه و بخش قصه­ گویی ۹۰ ثانیه و بین ­المللی نیز تا ۱۵ مهرماه تمدید می ­شود.

این مقام مسئول در پایان با تاکید بر اینکه با توجه به برگزاری جشنواره ­های استانی و منطقه ­ای، امکان تمدید مدت زمان ارسال آثار میسر نیست خاطرنشان ساخت: از تمام علاقمندان دعوت می­کنم تا نسبت به تولید ارسال آثار خود تا ۱۵ مهرماه از طریق سایت جشنواره به آدرس www.kanoonfest.ir اقدام کنند.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی