پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

خلیلی نژاد اعلام کرد  : نوید به مردم شهرستان انار باتلاش شورای شهر و شهرداری و پیگیریهای اعضای شورای تامین به زودی شهرستان انار به دوربینهای کنترل ترافیکی و امنیتی پلیس تجهیز خواهد شد  و در روستاها نیر شورا ها همکاری نمایند تا این اقدام مهم در راستای پیشگیری از وقوع سرقت و …صورت پذیرد.

به گزارش ” انارما ” ؛ سرهنگ خلیلی نژاد فرمانده انتظامی انار پیش از خطبه های نمازجمعه این هفته اعلام کرد :  امام حسین (ع)برای امر به معروف و نهی از منکر خود و خانواده اش را فدا کرد،اقدامات پیشگیرانه و پیش دستانه نیروی انتظامی به نوعی همان امر به معروف ونهی از منکر است و از آمران و ناهیان از  منکر حمایت میکنیم وازشماتت بدخوهان هراسی نداریم .
سرهنگ خلیلی نژاد اعلام کرد: ما به عنوان خدمتگزار مردم و نظام با اراده ای پولادین و تلاشی جهاد گونه از جان ,مال و ناموس مردم دفاع میکنیم و به کسی اجازه نخواهیم داد تلاش شبانه روزی پلیس را زیرسوال ببردو هیچ فضای تبلیغاتی مسموم کننده ای نمیتواند پلیس را ازتلاش روز افزون برای صیانت از مردم بازدارد و این پلیس همان پلیسی است که سال و ماهی نیست که برای امنیت کشور شهید ندهد.
وی خاطر نشان کرد : تعامل دو سویه و ارتباط مطلوبی میان مردم و پلیس  وجوددارد،ومطلوب‌ترین خدمات انتظامی به مردم راهبرد اولویت دار نیروی انتظامی است؛ همواره ” اخلاق مداری، حسن خلق و برخورد شایسته ” با مراجعه کنندگان در نیروی انتظامی مورد تأکید است و از مردم می خواهیم در موضوعات امنیتی و ترافیکی پلیس را یاری نمایندو قدردان زحمات و از خودگذشتگی های پلیس باشند و به ماموران قانون احترام بگذارند و بدانند همیشه اجرای قانون مقدم بر هر چیز است.
این مقام مسئول گفت: مبارزه جدی و بی امان  با خرده فروشان مواد مخدر ,مبارزه با سارقین ,جمع آوری و طرد اتباع بیگانه و برخورد با مخلان نظم و امنیت  از اولویتهای برنامه کاری بنده در شهرستان انار است و مردم می توانند گزارشات خود را به پلیس ۱۱۰ گزارش نمایند.
فرمانده انتظامی انار گفت : خطاب بنده به هنجار شکنان,مجرمان  و مخلان نظم و امنیت  این است که  امیدواریم که توبه کرده و به جامعه برگردند در غیر این صورت برخوردی قاطع و سخت در انتظار آنان است و برخی افراد که رافت اسلامی شامل حال آنان شده و به جامعه برگشته و آرامش را انتخاب کرده اند در صورت تکرار جرم توسط این افراد برخورد سخت قضائی و انتظامی با آنان خواهد شد .
وی در ادامه بیان کرد : بسیج  سرمایه عظیم و حافظ نظام و ارزش‌های انقلاب اسلامی است و هرچه تعامل و همکاری پلیس و بسیج بیشتر باشد، خدمت‌رسانی به مردم بهتر و آسان‌تر محقق خواهد شد .
خلیلی نژاد اعلام کرد  : نوید به مردم شهرستان انار باتلاش شورای شهر و شهرداری و پیگیریهای اعضای شورای تامین به زودی شهرستان انار به دوربینهای کنترل ترافیکی و امنیتی پلیس تجهیز خواهد شد  و در روستاها نیر شورا ها همکاری نمایند تا این اقدام مهم در راستای پیشگیری از وقوع سرقت و …صورت پذیرد.
“سرهنگ خلیلی “فرمانده انتظامی شهرستان انار در بخشی ازسخنان خود  در جمع نماز گران نماز جمعه گفت : رسانه ها چشم بینای جامعه اند خبرنگاران با انعکاس به موقع اخبار و بیان مشکلات شهروندان به پلیس، نقش موثری در رفع بسیاری از ناهنجاری ها دارند و به ارتقای امنیت هم کمک می کنند و نیاز به همکاری بیشتر آنان در شهرستان انار هستیم  نگاه پلیس به رسانه‌ها  نگاهی همراه با فرصت است نه تهدید و انشاءالله از ظرفیت رسانه‌ها در راستای اهداف ناجا و ارتقاء امنیت عمومی استفاده خواهیم کرد.
انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی