پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

اداره راه و شهرسازی انار در خصوص اراضی واقع در شرق بولوار مطهری، جنوب بلوار بهشتی، خیابان‌ رازی به طور کامل و غرب خیابان ابن سینا اطلاعیه‌ای به شرح زیر منتشر کرد

به گزارش ” انارما ” ؛ اداره راه و شهرسازی انار در خصوص اراضی واقع در شرق بلوار مطهری، جنوب بلوار بهشتی، خیابان‌ رازی به طور کامل و غرب خیابان ابن سینا اطلاعیه‌ای به شرح زیر منتشر کرد:

به اطلاع شهروندان عزیز شهر انار می‌رساند اداره راه و شهرسازی شهرستان انار در راستای تک برگ نمودن اسناد مالکیت اراضی دولتی و جهت برطرف نمودن مشکلات واگذاریهای سنوات گذشته اراضی واقع در بلوارهای شهید مطهری و شهید بهشتی و خیابان‌های رازی و ابن سینا قصد انجام عملیات نقشه برداری قطعات مسکونی و تجاری را دارد.

لذا به همشهریان عزیز که ملک مسکونی و تجاری در محدوده اعلام شده دارند اعلام می‌گردد روز دوشنبه مورخ ٩٧/٠٧/٠٢ رأس ساعت ۹ صبح جهت انجام عملیات نقشه برداری در محل‌های اعلام شده حضور یابند.

 روابط عمومی اداره راه وشهرسازی شهرستان انار

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی