پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

آخرین اخبار از وضعیت قیمت سکه و دلار نشان می‌دهد حباب قیمت‌ها در حال ترکیدن نیست بلکه خیز قدرتمندی نیز برای افزایش قیمت برداشته‌اند

به گزارش ” انارما ” ، حباب قیمت سکه، دلار و طلا علی‌رغم وعده مسئولین نه تنها در حال ترکیدن نیست بلکه روز به روز در حال بزرگتر و قدرتمندتر شدن می‌باشد. قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار به ۴۰۴ هزار تومان رسیده که در مقایسه با کمترین مبلغ روز گذشته بیش از ده هزار تومان افزایش یافته است.

سکه نیز مرز چهار میلیون و ۵۰۰ هزارتومان را رد کرده و برای خود رکورد جدیدی را ثبت کرده است. قیمت سکه نسبت به روز گذشته تغییر چندانی را تجربه نکرده و نزدیک به یک هفته است که سکه در مدار چهار میلیون و ۲۰۰ تا چهار میلیون ۵۰۰ هزار تومان می‌چرخد.

دلار اما در بازار ثانویه قیمت‌های نجومی را دنبال می‌کند و در بازار غیر رسمی قیمت دلار به ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان نیز رسیده که البته با توجه به روزهای ابتدایی و انتهایی هر هفته نزدیک به ۵۰۰ تا ۸۰۰ تومان تغییر را در هفته‌های مختلف تجربه کرده است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی