جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024

مسجد امام سجاد انار یکی از مساجدی است که به دلیل موقعیتی که دارد یکی از مراکزی است که مسافران و خودروهای عبوری متعددی در نزدیکی آن توقف می‌کنند.

به گزارش ” انارما ” مسجد امام سجاد انار یکی از مساجدی است که به دلیل موقعیتی که دارد یکی از مراکزی است که مسافران و خودروهای عبوری متعددی در نزدیکی آن توقف می‌کنند.

به گفته خادم این مسجد که هر روز برای نماز و قبل از اذان خود را به مسجد می‌رساند و برای مسافران و اهالی جهت برپایی نماز تلاش میکند و از گذراندن بیشتر ساعت روز در مسجد امام سجاد  می‌گوید: که بیش از یازده سال است از زمان افتتاح این مسجد که زمین خالی در اطرافش بود حضور داشته تا هم اکنون که چندصد نفر روزانه به این منطقه سر میزنند و حضور دارند ، و تا چندی پیش درآمدم از همین حقوق کمی که از بابت مسجد می‌گیرم سپری می‌شود اما الآن با بروز اختلافاتی بین هیات امنای جدید این مسجد، ملزم کرده اند که خانه و مغازه را تحویل دهم و هم اکنون برق خانه و مغازه را قطع کرده اند و با وجود اجناس در این مغازه  با مشکلات زیادی روبرو شده ام.

خادم مسجد می‌گوید تمام قبوض برق و آب و .. مسجد امام سجاد را خود پرداخت کرده است و حال برای تحویل خانه و مغازه مشکلی ندارد اما مبلغ ۲۵ میلیون تومان را که تعهد کرده‌اند و دادگاه هم حکم داده پرداخت کنند تا بتواند جایی خانه رهن و اجاره کند و خانه و مغازه مسجد امام سجاد را تحویل دهد.

به گزارش ” انارما ” ؛ برقراری ارتباط مناسب میان اداره اوقاف و دیگر دستگاه ها ، سازمان‌ها و نهادها برای پشتیبانی از متولیان و خادمان مساجد به منظور افزایش سطح بهره‌وری و کارآیی مساجد در ایفای نقش واقعی آن در راستای گسترش و تعمیق فرهنگ دینی و اعتلای فرهنگ عمومی یکی از اهدافی است که در آیین نامه ستاد  پشتیبانی و هماهنگی امور مساجد به آن اشاره شده است در نتیجه مسئولین باید از وظیفه خود کوتاهی نکنند. 

 

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

ناشناس سه‌شنبه 25 سپتامبر 2018 - 12:20 ب.ظ

حفظه دم اداره اوقاف گرم

مری جمعه 28 سپتامبر 2018 - 6:15 ب.ظ

سلام تاجایی ما می دونیم هیچ وقت نبود بچه های اورژانس وهلال احمر چراغ روشن می کردن اذان می گذاشتن.بعدشم باید روزی ۱۲ساعت اونجا کار می کرد که ۶ساعت هم نبود.چرا هر کی می اومد اونجا دو خادمی باشن نمیگذاشت بازم بگم

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی