پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

فرمانده انتظامی انار گفت: ماموران مبارزه با کالای قاچاق شهرستان موفق به کشف محموله لاستیک قاچاق ۱ میلیارد و ششصدمیلیون ریالی در انار شدند.

به گزارش ” انارما ” ؛ سرهنگ خلیلی فرمانده انتظامی شهرستان انار در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز برابر گزارشات واصله مردمی مامورین پلیس مبارزه با کالای قاچاق پلیس آگاهی شهرستان انار در حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری موفق به کشف و ضبط دو دستگاه خودرو حامل لاستیک قاچاق گردیدند.

وی افزود: ماموران موفق شدند در بازرسی از این دوخودرو، ۴۰حلقه لاستیک خودروهای سنگین فاقد هرگونه اسناد و مدارک به ارزش حدودا یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال را کشف و ضبط نمایند.

فرمانده انتظامی انار در ادامه با اشاره به برخورد شدید با قاچاق کالا در این شهرستان، اظهارداشت: به دنبال اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق در این شهرستان و کشف محموله لاستیک دو نفر در این ارتباط دستگیر و پس ازتشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی گردیدند.

وی اضافه کرد: گزارشات به موقع مردم مهترین عامل در اجرای بهتر ماموریتهای محوله پلیس است و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در زمینه قاچاق کالا و همچنین احتکار ، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ ویا شماره تلفن ۳۴۳۸۶۷۰۸ به پلیس اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی