چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 24 April 2024

فرمانده انتظامی شهرستان انار با اشاره به اینکه برخی کامیون داران از اضطراب جو سازی هایی مبنی بر وجود خطرات و تهدیدات در جاده ها از تردد خودداری می کنند،گفت: امنیت در جاده های سراسر کشور برقرار است و نباید شنیده ها و کلیپ های منتشره و غیرواقعی که مربوط به چندین سال پیش است، را مستند قرار دهیم

به گزارش ” انارما ” ؛ سرهنگ رضا خلیلی نژاد، فرمانده انتظامی شهرستان انار در گفتگو با خبرنگار ما گفت: با اقدامات به موقع پلیس و هماهنگی دستگاههای امنیتی ، امنیت جاده ها همچنان برقرار است و کوچکترین ناامنی وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه برخی کامیون داران از اضطراب جو سازی هایی مبنی بر وجود خطرات و تهدیدات در جاده ها از تردد خودداری می کنند،گفت: امنیت در جاده های سراسر کشور برقرار است و نباید شنیده ها و کلیپ های منتشره و غیرواقعی که مربوط به چندین سال پیش است، را مستند قرار دهیم، چراکه تمام محورهای منتهی تحت پوشش دستگاه های امنینی است.

این مقام مسئول افزود : اخلال در نظم عمومی و نا آرامی های اجتماعی برخلاف قانون است و کسانیکه تحت تاثیر تبلیغات مسموم فضای مجازی قرار می گیرند هوشیارباشند که فضای مجازی در رصد پلیس است و با ایجاد کوچکترین ناامنی،قطعا شناسایی و برخورد انتظامی و قضایی در انتظارشان خواهد بود.

وی ضمن اشاره به محورهای مواصلاتی شهرستان اظهارداشت:جاده ها به صورت شبانه روزی با گشت های محسوس و نامحسوس پلیس رصد می شود و رفت و آمد کامیون ها برقرار است.

خلیلی نژاددر پایان باقدردانی از همراهی و تعامل مجموعه بسیج در راه اندازی گشت ها و کمک در جاده ها تصریح کرد:کامیون داران می توانند در صورت برخورد با موارد مشکوک،مراتب را به پلیس۱۱۰ اطلاع و با افرادی که موجب اخلال در نظم عمومی و موجب ناامنی می شوند قطعا برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی