جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024

امام جمعه شهرستان انار گفت: سایت ها وکانال هایی که در جهت منافع دشمنان قدم بر می دارند ، می خواهند به شیوه های گوناگون بر افکار عمومی ، حجاب و پوشش و لباس و سوق دادن مردم به ویژه دختران و پسران به سمت برنامه های خلاف شرع اثر گذارده ودین و ایمان آنها را از بین ببرند

به گزارش “انارما ” ؛  حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار در خطبه های نماز جمعه امروز به بیانات حکیمانه رهبر عالیقدر انقلاب اسلامی در اجتماع عظیم و پرشکوه بسیجیان در ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی به نقش موثر و بی بدیل جوانان اشاره فرموده و تأکید کردندکه جوانان راه حل مشکلات کشور هستند.

امام جمعه شهرستان انار افزود:بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی عظمت ایران، اقتدار جمهوری اسلامی و شکست‌ناپذیری ملت ایران، سه واقعیت انکارناپذیر است که به برکت اسلام عزیز و ملت بزرگ ایران به وجود آمده است .

حجت الاسلام منتظری افزود:روشنفکر نماهای راحت طلب و منافق که دشمنی آمریکا را انکار کرده و برای ملت ایران نسخه تسلیم می نویسند خواسته یا ناخواسته در جهت منافع دشمنان بر علیه ملت ایران حرکت می‌کنند .

وی به نقش مهم و اثرگذار رسانه های گروهی اشاره کرد و گفت :همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند اگر ابزار رسانه ای به دست دشمن باشد از سلاح شیمیایی خطرناک تر است.

وی افزود:رسانه های گروهی ، فضاهای مجازی و سایت ها وکانال هایی که در جهت منافع دشمنان قدم بر می دارند ، می خواهند به شیوه های گوناگون بر افکار عمومی، سبک زندگی مردم ، حجاب و پوشش و لباس و سوق دادن مردم به ویژه دختران و پسران به سمت برنامه های خلاف شرع اثر گذارده ودین و ایمان آنها را از بین ببرند .

حجت الاسلام منتظری افزود :جوانان مومن و انقلابی و ولایتمدار باید از فرصت های به دست آمده در فضای مجازی استفاده کرده و با تهاجم بی رحمانه سایت های ضد انقلاب مقابله و مبارزه نموده و با در دست گرفتن رسانه‌ها و فضای مجازی مطالب خوب و سازنده را به جوانان انتقال دهند.
امام جمعه شهرستان هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت و افزود :نیروی شجاع و مقتدر انتظامی تا به حال بارشادت مردی ها و دلاوریهای سرداران خود ۱۳ هزار شهید و ۲۲ هزار جانباز تقدیم انقلاب اسلامی و کشور ایران نموده است .

وی افزود:نیروی انتظامی توانمند و مقتدر مایه افتخار و سربلندی نظام جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام منتظری به سالروز هجرت حضرت امام خمینی رهبر کبیر انقلاب اسلامی از عراق به پاریس اشاره کرد و گفت :حضرت امام خمینی ۱۳ سال در عراق بودند و رژیم بعث به دلیل رابطه حسنه با رژیم طاغوت نتوانست حضور امام را در عراق تحمل کند لذا امام را دعوت به سکوت کرد ولی امام خمینی را نپذیرفتند .

وی افزود :حضرت امام رضوان الله علیه از عراق به کویت و سرانجام به پاریس مهاجرت کرده و از آنجا نهضت انقلابی ملت ایران را هدایت و صدای انقلاب اسلامی را به جهانیان ابلاغ فرمود.

حجت الاسلام منتظری خطبه اول نماز جمعه را به سالروز شهادت امام سجاد علیه السلام اختصاص داده پیرامون زندگی آن حضرت افزود:امام سجاد علیه السلام در مدت ۳۵ سال دوران امامتش کارهای مهمی از جمله تبیین قیام عاشورا در سرزمین کربلا را انجام داد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی