جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024

فرمانده انتطامی انار در اولین روز از هفته ناجا بعد از خطبه های نمازجمعه بیان داشت:امنیتی که به تنهایی توسط پلیس تامین شود پایدار نخواهد بود

به گزارش ” انارما ” ؛ فرمانده انتطامی انار در اولین روز از هفته ناجا بعد از خطبه های نمازجمعه بیان داشت:امنیتی که به تنهایی توسط پلیس تامین شود پایدار نخواهد بود،امنیت حاصل مشارکت فعال مردم و تمام دستگاه هاست و ما موظفیم بسترهای مشارکت در تامین امنیت را فراهم کنیم و مقابله با ناهنجاری ها و بی نظمی های اجتماعی با مشارکت مردم حاصل خواهدشد.

وی افزود: باپیشرفت تکنولوژی و افزایش تغییرات در همه ابعاد جامعه نیازمند فصل جدیدی از تولید امنیت می باشیم که پلیس به تنهایی قادر به تامین امنیت نخواهد بود.
خلیلی نژاد خاطر نشان کرد:با وجود تکنولوژی لازم است همه باهم بیش از گذشته در تمام ابعاد رفتاری،خانوادگی،اجتماعی مشارکت و همراهی کنیم و توصیه خدمتگزاران نظام را به خوبی اجرا و به صورت عملی مشارکت داشته باشیم.

فرمانده انتظامی انار در خصوص جنگ نرم در سخنانی یادآور شد:دشمن همه قدرت و نیروی خود را به کار گرفته تا در جنگ نرم با حمله به اعتقادات و تضعیف روحیه معنوی جوانان موجب تغییر و تحول در زندگی مردم شود و ما می توانیم با بصیرت افزایی و تربیت درست افراد خانواده سدی در برابر محقق شدن اهداف دشمنان باشیم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی