شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان انار بیان کرد: دوره بازآموزی امدادگران و نجاتگران این جمعیت با هدف ارتقاء سطح دانش و مهارت، همسان سازی در یادگیری مطالب آموزشی امدادی بمدت یک روز در محل پایگاه امدادونجات بین شهری انار برگزار شد

به گزارش ” انارما ” ؛ رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان انار بیان کرد: دوره بازآموزی امدادگران و نجاتگران این جمعیت با هدف ارتقاء سطح دانش و مهارت، همسان سازی در یادگیری مطالب آموزشی امدادی بمدت یک روز در محل پایگاه امدادونجات بین شهری انار برگزار شد.

 

محمود بهشتی نیا با اشاره به توان افزایی و بروز رسانی آموزه ها و تجربیات امدادی نجاتگران و امدادگران افزود: در این دوره فراگیران با مباحثی از قبیل اکسیژن درمانی، لوله گذاری، تثبیت پزشکی مصدوم، آشنایی و کار به تجهیزات نجات و … بصورت عملی و تئوری آشنا شدند.

وی خاطرنشان کرد: این دوره آموزشی ویژه پرسنل، راننده ها و نجاتگران داوطلب پایگاه های امدادونجات جاده ای جمعیت هلال احمر انار برگزار شده است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی