سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ | Tuesday 16 April 2024

علی میزرایی اناری جوان اناری که دوران راهنمائی را در مدرسه نمونه دولتی شهید دستغیب شهرستان انار و هم اکنون دوران دبیرستان را در مدرسه اتمی تهران تحصیل می‌کند، جزو ۱۲ نفری است که این مدال را کسب کرده‌اند.

به گزارش ” انارما ” علی میزرایی اناری، جوان اناری که در تهران زندگی میکند موفق شد مدال طلای المپیاد ریاضی ایران در سال ۱۳۹۷ را کسب کند.

این جوان اناری که دوران راهنمائی را در مدرسه نمونه دولتی شهید دستغیب شهرستان انار و هم اکنون دوران دبیرستان را در مدرسه اتمی تهران تحصیل می‌کند، جزو ۱۲ نفری است که این مدال را کسب کرده‌اند.

این ۱۲ نفر شش ماه ماه دیگر در یک آزمون انتخابی شرکت خواهند کرد و ۶نفر آن‌ها برای شرکت در المپیاد جهانی ریاضی که در کشور انگلیس برگزار خواهد شد انتخاب می‌شوند.

المپیاد ریاضی هر ساله بین دانش اموزان پایه دهم و یازدهم برگزار میگردد و تمام دانش اموزان سراسر کشور دو سال میتواند برای کسب این افتخار تلاش کنند

لازم بذکر است کسانی که مدال طلا بگیرندعلاوه بر رقابت برای انتخاب در تیم المپیاد ایران جهت شرکت در مسابقات جهانی از کنکور و سربازی معاف خواهند شد و در هر رشته مرتبط که مایل باشند میتوانند در دانشگاه های داخل کشور ادامه تحصیل دهند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی