سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ | Tuesday 16 April 2024

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان انار صبح امروز و در دومین روز از هفته ناجا برگزار شد.

امام جمعه انار در مراسم صبحگاه مشترک به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا باتبریک به همه سختکوشان امنیت کشور بیان داشت:نیروی انتظامی،نیرویی مقتدر و سربلند و صمیمی با مردم در حالیکه اقتدار و امنیت را حفظ کرده صمیمیت و صفایی که با مردم دارد زبانزد همه است.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری ضمن تاکید برایجاد محیطی صمیمی بین پلیس و مردم اظهارداشت:نیروی انتظامی بدون حمایت و مشارکت مردم نمی تواند موفق عمل کند و پلیس و مردم باید باهم باشند تابتوانیم به اهداف عالیه کشور برسیم.

علی زهرودی فرماندار انار در بخشی از سخنان خود در مراسم صبحگاه تصریح کرد:دشمن از همه جهات سعی بر خدشه وارد کردن به نظام و ایجاد فاصله بین مردم و نظام دارد که شما مردم و مسئولین باید بیش از پیش هوشمندانه عمل کنید و مراقب باشید و نیروی انتظامی همانند قبل مقتدرانه عمل کند که قطعا پیروزی از آن ما خواهد بود.

فرمانده انتظامی اناردر دومین روز از هفته ناجا در مراسم صبحگاه مشترک بیان داشت:مقابله با بی نظمی ها و ناهنجاریهای اجتماعی با مشارکت دستگاهها و مردم با پلیس محقق می شود.
سرهنگ خلیلی نژاد اظهار داشت:نیروهای مسلح برای تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی نیازمند همکاری و مشارکت مردم دارند و پلیس به تنهایی نمی تواند امنیتی که شایسته و بایسته مردم است را فراهم کند.
وی افزود:مشارکت مردم با پلیس و استفاده از تمام ظرفیت ها یکی از موفقیت های پلیس است و امروز نیروی انتظامی از مجهزترین ابزار در راه مبارزه با ناهنجاری ها استفاده می کند

وی اشاره به هفته نیروی انتظامی با شعار پلیس مقتدر ,امین مردم گفت: امروز شاهد اقتداری در کشور در سایه عدالت و رافت توام با مشارکت مردم و همدلی و همزبانی در راه رسیدن به یک امنیت و آرامش هستیم.

خلیلی گفت: هرکجا که اقتدار باشد و با سرپنجه قوی قانون با قانون شکنان برخورد مقتدرانه داشته باشیم و در کنار آن رافت، آرامش، محبت و عدالت باشد حتما می توانیم به وظیفه خود برسیم و در کنار آن همدلی و همزبانی بین نیروی انتظامی و مردم و بین ناجا و مسوولان وجود داشته باشد تا در نتیجه آن به امنیت و آرامش برسیم.

در پایان مراسم صبحگاه از کارکنان نمونه و ساعی تقدیر بعمل آمد.

این آیین صبحگاه مشترک به مناسبت هفته گرامیداشت نیروی انتظامی برگزار شد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی