جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024

ساختمان جدید دامپزشکی شهرستان انار با حضور مسئولان افتتاح ‌شد

به گزارش ” انارما ” ؛ ساختمان جدید شبکه دامپزشکی شهرستان انار صبح امروز ۱۷ مهرماه با حضور معاون سازمان دامپزشکی کشور و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در انار افتتاح شد.

زهرودی فرماندار انار در مراسم افتتاح ساختمان دامپزشکی انار ضمن تقدیر از زحمات دامپزشکی استان و شهرستان در راه اندازی ساختمان دامپزشکی ، در خصوص خدمات راه اندازی پست قرنطینه به شهرستان و استان مطالبی ایراد نمود.

وی همچنین به قرار شهرستان در موقعیت ارتباطی شمال به جنوب کشور اشاره کرد و خواهان مساعدت سازمان دامپزشکی کشور جهت تکمیل و تجهیز پست قرنطینه شهرستان شد.

مومنی معاون سازمان دامپزشکی کشور نیز با اشاره با خسارت ۳۰۰ هزار میلیارد تومانی به کشور در سال گذشته در زمینه صنعت غذایی بر اثر آنفولانزای فوق حاد پرندگان گفت خوشبختانه با پیگیری مسئولان استان کرمان سهم این استان از خسارت مذکور صفر بوده است.

وی همچنین گفت بیماری تب برفکی در سالهای ۹۶ و ۹۷ در کشور وجود نداشته که آن هم مرهون زحمات استان های شرقی و جنوب شرقی بوده است.

حجت الاسلام منتظری امام جمعه انار نیز در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات و خدمات دامپزشکی به شهرستان انار ، از زحمات آقای کافی رییس سابق و آقای شفاهی رییس جدید تقدیر و تشکر نمود.

رشیدی مدیر دامپزشکی استان نیز در این مراسم گفت : بیش از ۷۵ درصد بیماری ها از حیوانات نشات میگیرد که شناسایی و پیشگیری آن حساسیت کار دامپزشکی را نشان میدهد.

وی افزود با توجه به وجود پتانسیل های دامی در شهرستان انار و موقعیت این شهرستان  ، نیاز به خدمات دهی بیش از پیش احساس می شود.

رشیدی  همچنین در خصوص ساختمان افتتاح شده دامپزشکی انار گفت : تامین تجهیزات این اداره از محل اداره کل و سازمان دامپزشکی کشور صورت خواهد گرفت.

مدیر کل دامپزشکی همچنین با اشاره به خدمات پست قرنطینه گفت  : پست قرنطینه باعث مصونیت استان از آنفولانزای فوق حاد پرندگان شده است.

لازم به ذکر است ساختمان دامپزشکی انار با هزینه ای بالغ بر ۵۶۰ میلیون تومان که ۱۷۰ میلیون تومان آن از محل تملک دارایی ، ۱۹۰ میلیون تومان آن از محل اعتبارات اداره کل و  ۲۰۰ میلیون تومان نیز از محل اعتبارات ملی و با ۲۱۰ متر زیربنا و با ارائه خدمات اداری ، فنی و آزمایشگاهی دامپزشکی امروز در شهرستان انار افتتاح و به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی