شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

کلاسهای کانون علمی ، فرهنگی و هنری یادگار امام انار به منظور پیشرفت روز افزون فرزندان شهر انار و همچنین تقویت بنیه علمی ، ورزشی، هنری با استفاده از مجرب ترین اساتید شهرستان در طول سال تحصیلی و تابستان برگزار می‌شود

به گزارش ” انارما ” کلاسهای کانون علمی ، فرهنگی و هنری یادگار امام انار به منظور پیشرفت روز افزون فرزندان شهر انار و همچنین تقویت بنیه علمی ، ورزشی، هنری با استفاده از مجرب ترین اساتید شهرستان در طول سال تحصیلی و تابستان برگزار می‌شود.

 هر واحد آموزشی، بر اساس برنامه‌ریزی‌هایی که قبل از شروع سال تحصیلی انجام می‌شود، مجموعه کلاس‌هایی را در قالب فعالیت‌های فوق برنامه، برای دانش‌آموزان در نظر می‌گیرد.

دانش‌آموزان برای شرکت در این کلاس‌ها با توجه به علاقه‌شان و همچنین نظر مربیان یک رشته را انتخاب کرده و درآن آموزش می‌بینند.

رشته‌های کانون‌های فرهنگی، هنری یادگار امام شامل بخش های علمی ، ورزشی و هنری ( مقطع متوسطه ویژه دختران و پسران ) هستند.

جهت آمادگی در آزمونهای کمکور سراسری و مدارس نمونه هر ماه آزمون های آزمایشی تستی بسیج و کانون برگزار می گردد.

شهریه کلاس ها برای بخش ورزشی و هنری هر جلسه ۵۰۰۰ تومان و برای بخش علمی ۶۰۰۰ تومان است.

علاقه مندان  جهت ثبت نام در این کلاس ها می توانند به شماره حساب ۴۱۵۰۱۳۶۸۷۴۰۰۸  نزد بانک ملی واریز نمایند و جهت ارتباط بیشتر همه روزه در ساعات اداری به کانون فرهنگی و تربیتی یادگار امام ( ره ) واقع در بلوار هشتم محرم مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۴۳۸۲۳۰۶ و یا با شماره ۰۹۱۳۹۹۴۸۲۰۳ تماس حاصل نمایند.

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

ناشناس دوشنبه 29 اکتبر 2018 - 6:22 ب.ظ

چند باید بریزیم به حساب؟

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی