پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

فرمانده انتظامی انار گفت: سارق به عنف که از افاغنه غیر مجاز بود و اموال شهروندان را به سرقت می بردند دستگیر شد.

به گزارش ” انارما ” ؛ به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سرهنگ رضا خلیلی نژاد فرمانده انتظامی انار در تشریح این خبر بیان داشت:چندی پیش یک فقره سرقت به عنف در شهرستان انار به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد و رسیدگی به موضوع بلافاصله در دستور کار ویژه کارآگاهان پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود:در این سرقت، افراد ناشناس با صورت های پوشیده و سلاح سرد از قبیل قمه و غیره.. اموالی را به سرقت برده و سپس از محل متواری می گردند.

فرمانده انتظامی انار بیان کرد:پس از اعلام سرقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، راهکارها و تدابیر پلیسی و انتظامی به ماموران ابلاغ شد و با انجام کار شبانه روزی سرانجام متهم شناسایی و دریکی ازشهرستانهای همجوار در مخفیگاهش در دام پلیس گرفتار شد.

وی افزود متهم که از افاغنه غیر مجاز بود دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی گردید.

سرهنگ خلیلی نژاد درپایان بیان داشت :امنیت مردم خط قرمز پلیس است و کسانی که به نحو بخواهند امنیت عمومی را خدشه دار کنند با آنان برخورد قاطع و قانونی خواهد شد و از شهروندان عزیز نیزتقاضا داریم توصیه های پلیس را جدی گرفته و در نگهداری و حفاظت از اموال خود کوشا و هر گونه موارد مشکوک را به مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ گزارش نمایند. 

 

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی