شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

مراسم اولین یادواره شهدای دانش آموز دبستان امام هادی (ع) امین شهر برگزار شد

به گزارش ” انارما ” ؛ در راستای گرامی داشت یاد و خاطره ی شهدای دانش آموز به ویژه شهید حسین فهمیده،و به یاد شهدای منطقه امین شهر مراسم بزرگداشتی صبح امروز چهاردهم آبان ماه با حضور خانواده های معزز و معظم شهدا و مسئولین شهرستان انار و محلی و با مشارکت دانش آموزان دبستان امام هادی (ع) امین شهر در محل سالن اجتماعات این آموزشگاه با شکوه خاص برگزار گردید.

این مراسم همراه با برنامه ی ویژه شهدا،سخنرانی و مداحی همراه بود.

در این مراسم حجت السلام ولمسلمین فلاحی امام جمعه امین شهر ضمن تسلیت ایام ماه صفر یاد و خاطره ی شهدای دانش آموز را گرامی داشت و وظیفه فعلی دانش آموزان را تحصیل و تهذیب وعلم اندوزی و آشنا شدن با سیره ی شهدا عنوان نمودند و در پایان به مقام شامخ شهدا ادای احترام نمودند.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

ناشناس سه‌شنبه 6 نوامبر 2018 - 8:35 ق.ظ

حالا که تصمیم به این کار ارزشمند هنری گرفتین به دانش آموزان بگویید که همکلاسان شما کشته شدن که شما چشم پاک بمانید،آنان به زمین افتادن که حجاب شما به زمین نیفتد،خون آنان ریخته شد که آبرو شما نریزد پس مواظب خودتون و خانوادهاتون باشید،والا خون همگیشون پایمال میشه.فقط سهمیه ها اساس نباشه راهشون وهدفشون اساس کار باشه.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی