شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان انار با هماهنگی قضایی در بازرسی از ۱۵منزل تعداد ۱۶نفر خرده فروش مواد مخدر را دستگیر و ۷باب از این منازل پلمپ و مقادیری مواد مخدر نیز کشف گردید

به گزارش ” انارما ” ؛ سرهنگ رضا خلیلی نژاد فرمانده انتظامی شهرستان انار در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس دستگیری خرده فروشان را از اولویت های پلیس این شهرستان برشمرد و گفت : مبارزه بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر از وظایف ذاتی نیروی انتظامی است.

وی گفت در راستای مبارزه با مواد مخدر مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان انار با هماهنگی قضایی در بازرسی از ۱۵منزل تعداد ۱۶نفر خرده فروش مواد مخدر را دستگیر و ۷باب از این منازل پلمپ و مقادیری مواد مخدر نیز کشف گردید .

فرمانده انتظامی انار در ادامه ضمن تقدیر ازهماهنگی و همراهی دادستان محترم خاطر نشان کرد: پلیس با هماهنگی قضایی با تمام توان در مسیر مبارزه با مواد مخدر و آثار شوم اعتیاد و خشکاندن ریشه پلیدی ها خواهد ایستاد، چرا که اعتقاد داریم مواد مخدر ریشه و بستر شکل گیری آسیب های اجتماعی است و از بین بردن این ریشه الزامی است، لذا همکاری و همیاری مردم فهیم شهرستان در این امر، بر کاهش جرایم و آسیب های اجتماعی و به تبع آن، داشتن جامعه ای سالم همراه با امنیت و آرامش می افزاید .

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد:اجرای طرح پاکسازی کلیه نقاط آلوده شهرستان انار از لوث مواد مخدر همچنان ادامه دارد و از مردم عزیز خواهشمندیم هر گونه اطلاعی در زمینه تولید ,توزیع و مصرف مواد مخدر را دارند را با شماره ۱۲۸ ستاد خبری مواد مخدر و مرکز فورتهای پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند .

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

احمد شنبه 10 نوامبر 2018 - 2:04 ب.ظ

فقط چرا دیر ما از خواب پا میشیم

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی