سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ | Tuesday 16 April 2024

انارکی محمدی در خصوص پیگیری وعده های وزرای دولت در سفرشان به انار گفت: همچنان پیگیر اجرایی شدن مصوبات هستیم و تاخیر در اجرای برخی از آنان به دلیل مشکلات بودجه ای است که دولت با آن مواجه است.

به گزارش ” انارما ” ، عصر دیروز یکشنبه ۲۰آبان جمعی از خبرنگاران انار با حضور در چهارمین نمایشگاه مطبوعات و هفدهمین نمایشگاه کتاب استان کرمان ضمن بازدید از این نمایشگاه در نشست خبری احمدانارکی محمدی نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس حضور یافتند.

انارکی در این نشست و در پاسخ به سوال خبرنگار انارما در خصوص پیگیری وعده های وزرای دولت در سفرشان به انار گفت: همچنان پیگیر اجرایی شدن مصوبات هستیم و تاخیر در اجرای برخی از آنان به دلیل مشکلات بودجه ای است که دولت با آن مواجه است.
وی در خصوص احداث زمین چمن مصنوعی بررگ گفت: زمین های چمن مصنوعی کوچک به صورت جداگانه و از سوی صنایع مس احداث شده و این موضوع مطمئنا باعث نخواهد شد که ما از خواسته اصلی جوانان مبنی بر احداث یک چمن بزرگ چشم پوشی کنیم اما این پروژه در حال پیگیری است که امیدواریم تا‌ پایان سال عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

انارکی در خصوص پروژه بیمارستان‌انار گفت : دلیل توقف این پروژه بدهی های آن به پیمانکار بود که با اختصاص قریب ۲ میلیارد توانستیم آن را بپردازیم اما اکنون به دلیل نوسانات قیمت مصالح ساختمانی پیمانکار با آن مبلغ از قبل توافق شده حاضر به تکمیل پروژه نیست که در تلاشیم این مشکل نیز حل شود.

نماینده مردم‌انار و رفسنجان همچنین در خصوص تقاطع غیرهم سطح کمربندی گفت: پروژه در حال انجام‌است و دولاین آن بازگشایی شده و سعی بر اینست که در کوتاه ترین زمان به بهره برداری برسد.

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار انارما در خصوص سرنوشت تصدی پست استانداری کرمان گفت : اعتراض خود را به وزیر کشور در خصوص بلاتکلیفی چندماهه نداشتن استاندار اعلام کردیم و حتی در مقطعی هم قرار بود استاندار معرفی شود که بنا بر دلایلی به تعویق افتاد.

وی افزود: اصرار مجمع نمایندگان بر معرفی هرچه زودتر استاندار بود و اصراری مبنی بر انتخاب شخص خاصی نبود.

انارکی در پایان با ابراز بی اطلاعی از اینکه فدایی سرپرست فعلی استانداری کرمان دوتابعیتی است یا خیر گفت: تشخیص دوتابعیتی بودن یا نبودن مسئولان با وزارت اطلاعات است اما تا این لحظه که من با شما دارم صحبت میکنم آقای فدایی گزینه نهایی تصدی استانداری کرمان بوده است .

 

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی