چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 24 April 2024

رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان اعلام کرد باحمایت خبرین تاکنون قریب به ۲۲ میلیارد و ۱۹۴ میلیون تومان هزینه سلامت در شهرستان انار در بخش بهداشت و درمان و سلامت طی سالهای اخیر صورت گرفته است.

به گزارش “انارما ” ؛ صبح امروز🔵اولین مجمع سلامت شهرستان انار با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، دکتراسماعیلی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان رفسنجان و معاونین ،فرماندار و مسئولین شهرستان انار با موضوع هم اندیشی برای سلامت جامعه برگزار گردید.

🆔علی زهرودی فرماندار انار در این جلسه ضمن تبریک امامت امام زمان (عج) سلامت را یک هدف و اولویت اجتماعی دانست و افزود تشکیل مجمع سلامت شهرستان میتواند رویکردی موثر بر ارتقای سلامت جامعه داشته باشد.

فرماندار ادامه داد با توجه به  موقعیت شهرستان انار و عبور مسافرین و مراجعات زیاد به شبکه بهداشت و بیمارستان انار نیاز به رسیدگی و توجه خاص دارد.

زهرودی با اشاره به همکاری و مساعدت خیرین در امر سلامت و هزینه کرد قریب به ۱۸ میلیارد تومانی دولت در این امر افزود ، در صورت مساعدت دانشگاه علوم پزشکی ، خیرین نیز در این امر بیش از پیش ترغیب خواهند شد.

انارکی محمدی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نیز گفت شهرستان انار با بالغ بر ۱۶ هزار خودروی عبوری بصورت میانگین روزانه ، نیاز به توجه ویژه در بخش بهداشت و درمان دارد.

وی در ادامه دو شیفت کردن پزشکان منطقه لطف آباد و امینشهر را خواستار شد.

دکتر اسماعیلی رییس دانشگاه علوم پزشکی نیز با اشاره به دستاوردهای بهداشتی کشور بخصوص در حال حاضر گفت هدف از راه اندازی مجمع سلامت افزایش سطح سواد سلامت عمومیست.

وی در ادامه به گزارشی در خصوص عملکرد دانشگاه علوم پزشکی با حمایت خیرین در شهرستان انار پرداخت و گفت تاکنون قریب به ۲۲ میلیارد و ۱۹۴ میلیون تومان هزینه سلامت در شهرستان انار در بخش بهداشت و درمان و سلامت طی سالهای اخیر صورت گرفته و فضای بهداشتی درمانی شهرستان نیز از ۶ هزار متر مربع به ۱۷ هزار متر مربع افزایش داشته است.

وی ادامه داد راه اندازی پایگاه اورژانس جاده ای امین شهر در دستور کار دولت میباشد.

 

دکتر نجم الدین معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی نیز فلسفه راه اندازی مجمع سلامت را عدم توان بهداشتی و درمانی کشور به تنهایی در رسیدن به اهداف کامل سلامت و نیاز به حمایت گروههای اجتماعی و غیرانتفاعی دانست که از مهترین اثرات آن کاهش آسیب های اجتماعی میباشد.

 

وی مهمترین هدف این مجمع را اجرایی شدن پیوست سلامت و نهادینه کردن سلامت در رفتار مردم دانست که نتیجه آن داشتن شهروند سالم و در نهایت توسعه پایدار جامعه است.

 

دکتر ارسلان نیز از استقرار تیم جهادی درمانی تحت نظر مجتمع مس در منطقه لطف آباد طی روزهای آتی خبر داد.

انتهای پیام/


آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی