شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

شرایط سیستم حمل و نقل در انار در حالت افت است و ورود هرگونه شرکت تاکسی های اینترنتی در انار میتواند به راحتی مسئله حمل و نقل بین شهری و روستایی را حل کند .

به گزارش ” انارما ” ؛ منطقه شهرستان انار، مدتی است که پای سرویس جذابی مبتنی بر مکان در تمام دنیا در حال راه‌اندازی است که اکنون به ایران و کلان‌شهرها رسیده که این سرویس توانسته با جذابیت‌ها و مزایای بسیاری که دارد محبوبیت زیادی را در بین مردم پیدا کند و دغدغه‌ها و حاشیه‌های زیادی را نیز برای رانندگان تاکسی‌ها و منفعت اقتصادی فراوان به مسافران و سازندگان این نرم‌افزار ایجاد کرده است اما آیا این نرم‌افزار قابلیت پیاده‌سازی در انار را دارد یا خیر؟ 

اینگونه که از شواهد پیداست، یکی از دلایل اصلی میل به استفاده از اسنپ و یا تاکسی اینترنتی بحث نرم افزاری این شرکت است که در چند ثانیه می‌توان مبدا و مقصد را مشخص و هزینه را نیز مشاهده کرد و دغدغه هزینه سفر برداشته می‌شود و از دلایل مهم دیگر می‌توان به قیمت پایین تر اشاره کرد.

 صدور پروانه فعالیت تاکسی‌های اینترنتی در شهر باید با توجه به پذیرش شرایط نظارتی شهرداری‌ها انجام شود اما بر این اساس تاکنون برای هیچ شرکت تاکسی اینترنتی در انار مجوزی صادر نشده است.

هر چند نرم‌افزارهای تاکسی‌یاب آنلاین مزایا و محاسن را که به آن اشاره شد در پی داشته است اما موجب کسادی بازار رانندگانی که شغل اصلی‌شان تاکسی تلفنی است، داشته است و راه‌حل‌های بسیار گوناگونی برای این مسئله پیشنهاد شده که سوددهی آن هم به نفع مسافر و هم به نفع راننده باشد و چه بسا در آینده‌ای نزدیک شاهد پیاده‌سازی و موفقیت نرم‌افزار تاکسی‌یاب آنلاین در شهرستان انار باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

ناشناس دوشنبه 19 نوامبر 2018 - 8:56 ب.ظ

اری

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی