جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024

فرمانده انتظامی انار از تمهیدات و تسهیلات ویژه پلیس راهور جهت اخذ گواهینامه موتورسیکلت خبرداد.

به گزارش ” انارما ” ؛ سرهنگ رضا خلیلی نژاد در حاشیه بازدید از آموزشگاه رانندگی ساعی بیان داشت: پلیس راهور جهت تسریع در اعطای گواهینامه موتورسیکلت،کارشناس مربوطه را مشخص نموده و شهروندان می توانند از این تمهیدات به صورت رایگان استفاده نمایند .

وی افزود:شهروندان هر چه سریعتر جهت ثبت نام به آموزشگاه رانندگی ساعی مراجعه کنند که در آینده ای نزدیک اخذ گواهینامه روند آموزشگاهی را در پیش می گیرد که می بایست وقت و هزینه بیشتری صرف شود.

فرمانده انتظامی انار در حاشیه بازدید از آموزشگاه رانندگی ساعی بیان داشت:ترویج و تبیین اخلاق رانندگی، رعایت نکات ایمنی در راتندگی را میسر می سازد.

سرهنگ رضا خلیلی نژاد در این بازدید ضمن تاکید بر برگزاری دوره های اموزشی ویژه مربیان اظهار داشت:ترویج و تبیین اخلاق رانندگی قطعا راننده ای با مهارت،با اخلاق و اهل رعایت نکات ایمنی تحویل جامعه می دهد.

خلیلی نژاد با اشاره به اینکه در وقوع تصادفات سه عامل راه،وسیله نقلیه،انسان دخالت دارد یادآور شد:علت اکثر تصادفات ،ناشی از رفتار غلط رانندگان است و باید اخلاق رانندگی و گذشت در بین رانندگان ترویج شود.

وی افزود:پلیس بر فعالیتهای آموزشگاه رانندگی و مربیان نظارت دارد و مربیان می بایست اخلاق رانندگی را همزمان با آموزش رانندگی به رانندگان ارائه کنند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی