چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 24 April 2024

برنامه حضور متخصص زنان، اطفال، قلب و متخصص داخلی در کلینیک پزشکی سلامت انار

به گزارش ” انارما ” ؛ متخصص زنان خانم زارع زاده روزهای (شنبه ، یکشنبه و سه شنبه )صبح ها و عصر (دوشنبه ها ) در کلینیک سلامت انار بیماران را ویزیت خواهد کرد.

همچنین متخصص #قلب_و_عروق خانم حیات بخش صبح یکشنبه ها در کلینیک سلامت انار حضور دارد.

متخصص #داخلی دکتر ستوده نیا عصر شنبه ها در این کلینیک پزشکی حضور دارد.

لازم بذکر است متخصص #قلب خانم ضیاالدینی صبح شنبه ها نیز در کینیک حضور دارند.

متخصص #اطفال دکتر صابری هر روز صبح در کلینیک سلامت انار حضور دارد.

شهروندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ساعات حضور این متخصصین می توانند با شماره ۳۴۳۸۸۵۰۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام

دیدگاه کاربران

خادم المهدی یکشنبه 2 دسامبر 2018 - 11:30 ق.ظ

چند سالیست عده ای همین که صحبت حجاب و عفت میشه برای مغلطه موضوع چادر رو پیش میکشن که آغا چادری نبودن دلیل بر بی عفتی نیست .من میگم بر پدر ومادرش لعنت که گفت بی چادر بی عفته؛ولی آیا زلف پریشان کردن و مقداری از موی سر را برای جلب نظر بیرون گذاشتن هم بی عفتی نیست؟آیا لباسی بپوشیم که حجم بدن از بازو گرفته تا ناگفته ها نمایان باشه آیا بی عفتی نیست ؟به خدا هست .حقیقت تلخه اما این عین حقیقتِ .!امام حسین(ع)حق را فریاد زد؛غریبانه با لب تشنه تو صحرای کربلا سر از تن مبارکش جدا کردند.خانوادش هم به اسیری بردند .ما که عزیز تر از امام نیستیم.الگوی ما امام حسین (ع) وتفکر ایشانه! قرار نیست با اخم وتخم یه منحرف از تفکرمون پا پس بکشیم.!سر به دارِ تهمت وافترا میدهیم اما دریغ از این که تن به ذلت تفکر بی عفتی و بی بند وباری بدهیم.وَاُفوض امری الیَ اللّه انَّ اللّه بصیرٌ بالعباد.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی