جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

پروانه سلحشوری با ابراز این عقیده که «همین که من گردنم را عمل کردم و دستم سال‌هاست درد می‌کند ثمره سال‌ها پوشیدن چادر بود» افزود: ما باید نوع حجابی را تعریف کنیم که در ابتدا آسیب زننده نباشد

به گزارش ” انارما ” ؛ پروانه سلحشوری نماینده مردم تهران در مجلس در همایش «پوشش بانوان ایرانی پس از انقلاب» که در دانشکده ادبیات دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد حجاب را از مباحث پر چالش بعد از انقلاب عنوان کرد و گفت: خصوصا بحث حجاب اجباری از موضوعاتی است که مطرح می‌شود. تا قبل از سال ۶۲ حجاب اجباری وجود نداشت اما بعد از آن این مسئله به وجود آمد. اوایل انقلاب اعتراضاتی به حجاب اجباری بود. موضوعاتی از این دست مطرح شدند.

سلحشوری با اشاره به سابقه تحصیل و زندگی خود در هند گفت: من ۱۰ سال در هند زندگی کردم. در آنجا چادر و مقنعه چانه‌دار به سر می‌کردم، اما به نظرم واقعا نیاز است نگرش جدیدی را حاکم کنیم. این نحوه پوشش برای خود من آسیب‌زا بود.

وی با ابراز این عقیده که «همین که من گردنم را عمل کردم و دستم سال‌هاست درد می‌کند ثمره سال‌ها پوشیدن چادر بود» افزود: ما باید نوع حجابی را تعریف کنیم که در ابتدا آسیب زننده نباشد.

کاربران فضای مجازی در توییتر به اظهارات پروانه سلحشوری درباره پوشش چادر و حجاب واکنش نشان دادند که در ادامه برخی از آنها را می خوانید:

دیدگاه کاربران

ابراهیمی شنبه 8 دسامبر 2018 - 8:54 ب.ظ

تو که گردنت و دستت به پوشیدن یه چادر درد میکند غلط کردی چادر پوشیدی برو تو هم مثله داوودی مهاجر مشاور رییس دولت اصلاحات نه تنها چادر ، روسریت رو هم بردار عاقبت اصلاح طلبی در ایران همینه بی دینی و لاابالی گری و رفتن در آغوش بیگانگانی چون ترامپ

محمد سه‌شنبه 11 دسامبر 2018 - 10:41 ق.ظ

ای کاش امثال این خانم و فائزه هاشمی چادر نمی پوشیدند و مکنونات قلبی خودشون رو که همانا بیزاری از دین اسلام است بطور آشکارا بیان می کردند. نه اینکه فائزه هاشمی با پوشش چادر در کنار افراد فرقه ضاله بهائیت بنشیند و با آنها رفت و آمد کند و این خانم در پوشش چادر نسبت به پوشش چادر که اصالت فرهنگ کهن ایرانی را هم می رساند زیر سوال ببرد. آیا جز نفاق در این رفتارها می توان دید؟ آیا فکر می کنید منافق چه شکلی هست یعنی کسی که ظاهرش با باطنش یکی نباشد.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی