پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 28 March 2024

به گزارش ” انارما ” ؛ طی نشستی با حضور کارآفرینان برتر استان کرمان و مسئولین در دانشگاه آزاد اسلامی واحد انار نخستین سمینار کارآفرینی و ایده های برتر در شهر انار برگزار شد. در این مراسم دکتر میرزایی قائم مقام دانشگاه و معاونت واحدضمن خیر مقدم به حضار در خصوص اهمیت و جایگاه کارآفرینی به […]

به گزارش ” انارما ” ؛ طی نشستی با حضور کارآفرینان برتر استان کرمان و مسئولین در دانشگاه آزاد اسلامی واحد انار نخستین سمینار کارآفرینی و ایده های برتر در شهر انار برگزار شد.

در این مراسم دکتر میرزایی قائم مقام دانشگاه و معاونت واحدضمن خیر مقدم به حضار در خصوص اهمیت و جایگاه کارآفرینی به ایراد سخن پرداخت و افزود ایجاد کارآفرینی و ایده باید نیاز اساسی جامعه باشد و همه باید برای دستیابی به آن تلاش کرد.
در ادامه بهنویی معاونت سیاسی و امنیتی فرمانداری شهرستان ارتباط حوزه پژوهش و دانشگاه را امری مهم و ضروری برشمرد و گفت اگر در جامعه ای سرانه مطالعه بالا رود چهارسرمایه فرهنگی،اقتصادی،نمادین و اجتماعی شکل می گیرد و همه مسئولین بایدخود را درگیر امر کارآفرینی کنند و به خدمات بهتری ارائه دهند و باید به این سمت پیش رفت .
درادامه مهندس فارسی از کارآفرینان برتر کرمان افزود: اساس هر حرکت آموزشی یک نیازسنجی است و مطالعه روی اثر بخشی باید صورت گیرد و نیازسنجی قبل از هر کاری باید انجام شود و اهمیت درس کارآموزی باید مورد توجه بیشتر قرارگیرد .

مهندس فارسی ایجاد رشته های گردشگری و صنایع دستی رانیاز اساسی استان برشمرد و افزود باید دانشگاه ها نسبت به اخذ آن اقدام کنند .

ازدیگر سخنرانان این سمینار مهندس علیپور رئیس انجام کارآفرینی رفسنجان و از کارآفرینان برتر استان گفت اصول کار و روش اولیه هر شخص در کسب و کار باید کارآفرینی باشد پشتکار و تفکر در هر زمینه ای الزامی است .

وی تمرکز روی موضوع انتخاب شده را خیلی مهم و موثر دانست و افزود سعی کنیم در امر کارآفرینی یک جامعه ای متفاوت داشته باشیم و ایجاد علاقه و پشتکار عامل اصلی هر کاری است .

در ادامه این مراسم بااهدا لوح و جوایز از کارآفرینان برتر تجلیل شد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی