سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tuesday 23 April 2024

به گزارش ” انارما ” ؛ در آستانه هفته پژوهش مدیریت آموزش و پرورش شهرستان انار به همت پژوهشسرای مهدوی این شهرستان اقدام به برگزاری یک دوره مسابقه اهداف پروازی موشک های آبی دانش آموزان را ویژه دانش آموزان متوسطه دوره اول و دوم ویژه دانش آموزان دختر و دانش آموزان پسر در محل دبیرستان […]

به گزارش ” انارما ” ؛ در آستانه هفته پژوهش مدیریت آموزش و پرورش شهرستان انار به همت پژوهشسرای مهدوی این شهرستان اقدام به برگزاری یک دوره مسابقه اهداف پروازی موشک های آبی دانش آموزان را ویژه دانش آموزان متوسطه دوره اول و دوم ویژه دانش آموزان دختر و دانش آموزان پسر در محل دبیرستان شهید صدوقی انار برگزار گردید.

در این دوره تعداد ۱۰۰نفر شرکت کننده که به تفکیک دانش آموزان پسر متوسطه اول ۳۳نفر متوسطه دوم۲۳نفر و دانش آموزان دختر متوسطه اول ۴۴ نفر در قالب ۵۸ گروه به رقابت پرداختند.

 در پایان مسلم محمد باقری و علیرضا اکبری از دبیرستان شهید دستغیب مقام اول و نیما زادمهر از دبیرستان شهید صدوقی مقام دوم و مقام سوم به تیم حمیدرضا انجم روز ، مجتبی فیروزی و حسین از دبیرستان شهید دستغیب رسید.

نفرات برتر اول تا سوم از آزمایشگاه مرحوم اسماعیلی نیا به ترتیب زهرا ایمانی ، مبینا جلالی ، مهدیه حسینی ، فاطمه سجادی ، فائزه باقری ، زینب استاد حسینی ، زهرا قصاب زاده ، زکیه محمد نیا و کوثر شرافتی به مقام اول تا سوم دست یافتند و به مرحله دوم مسابقات راه یافتند و این دور مسابقات با داوری دکتر علی رضایی پور ، سعید پور اسماعیلی ، سعید محی الدینی ، علی پورعبداللهی و مسعود حلاج زاده برعهده داشتند.

عکس: عباس غلامرضایی

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی