پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

همزمان با روز راهدار مانور راهداری به همراه تجلیل از راهداران شهرستان در انار برگزار شد

به گزارش ” انارما ” ؛ صبح امروز یکم دی ماه نیروهای راهداری، پلیس راه، اورژانس و هلال احمر منطقه آمادگی خود برای آغاز طرح زمستانی در جاده‌ها به نمایش گذاشتند.

با حضور فرماندار ، ائمه جمعه انار و امینشهر ، معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و تنی چند از مدیران شهرستان ، از راهداران شهرستان انار بمناسبت هفته راهداری تجلیل گردید.

در این جلسه علی زهرودی فرماندار راه اندازی صنف رانندگان را فرصت مناسبی جهت پیگیری مطالبات رانندگان دانست .

سرهنگ خلیلی فرمانده انتظامی شهرستان نیز بحث های ترافیکی و جابجایی ساختمان پلیس راه و عبور ناوگان اتوبوس از داخل شهر انار را مورد نقد و بررسی قرار داد و از مهندس علینژاد ریاست اداره راهداری شهرستان انار بابت اصلاح تابلوهای اطلاعاتی ورودی شهر جهت سوق دادن ترافیک به داخل شهر انار تشکر نمودند.

علینژاد رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان انار خاطر نشان کرد با توجه سابقه ۱۲ ساله فعالیت در استانهای کرمان و یزد نیروهای راهداری شهرستان انار جزو فداکار ترین وبهترین پرسنلی بوده اند که با انها کار کرده اند.

 مهندس صیفوری معاون حمل و نقل استان نیز به منظور رفع مشکلات پیش روی شهرستان انار قول های مساعدی دادند.

در پایان از راهداران با اهداء لوح ک توسط نماینده،فرماندار و نیرو انتظامی تهیه شده بود تقدیر گردید.

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی