چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 24 April 2024

با بررسی تحقیقات پلیس انار طی عملیاتهای متعدد در چند روز گذشته ۶ نفر سارق و یک نفر مالخر افغانی شناسایی دستگیر و جهت بررسی بیشتر به پلیس آگاهی انتقال داده شد

به گزارش ” انارما ” ؛ سرهنگ رضا خلیلی نژاد فرمانده انتظامی شهرستان انار در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت در سطح شهرستان انار ، تحقیقات برای شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی صحنه های سرقت وانجام تحقیقات پلیسی. طی عملیاتهای متعدد در چند روز گذشته ۶ نفر سارق و یک نفر مالخر افغانی شناسایی دستگیر و جهت بررسی بیشتر به پلیس آگاهی انتقال شدند.

سرهنگ خلیلی نژاد ادامه داد: سارقین با ارائه ادله و شواهد مطمئنه به ۹ فقره سرقت منزل ,آهن آلات ,درب و پنجره باغات ساختمانهای نیمه کاره و …. اعتراف واموال مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان انار همچنین گفت در جریان این طرح پلیس یک دستگاه خودرو مسروقه نیز کشف گردید
این مقام انتظامی ارزش ریالی اموال مسروقه کشف شده را بالغ بر ۵۰۰میلیون ریال برشمرد و گفت : متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی اناربا اشاره به این که رعایت مسائل امنیتی، هشدار‌های انتظامی و استفاده از تجهیزات ایمنی مناسب از مهمترین عوامل پیشگیری ازسرقت به شمار می‌روند، از شهروندان خواست: درصورت مشاهده افراد مشکوکی که در محدوده زندگی آنان پرسه می‌زنند مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

 

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی