شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

فرماندهی انتظامی شهرستان انار  از کشف کالای خارجی قاچاق به ارزش بیش از  ۷۰۰ میلیون ریال در دو عملیات پلیسی در شهرستان انارخبر داد

به گزارش انارما به نقل از پایگاه خبری پلیس “سرهنگ رضا خلیلی نژاد” در تشریح این خبر افزود: ماموران پلیس آگاهی  با همکاری ماموران مواد مخدر  در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز بامداد دیرور هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور انار به یزد به دو دستگاه اتوبوس که از مقصد  زاهدان به تهران و یک دستگاه خودرو سواری که ازبندر عباس به تهران  در حرکت بودند  مشکوک و وسایل نقلیه مورد نظر را متوقف کردند.

این مقام انتظامی افزود: پس از بازرسی از اتوبوسها  و خودرو اقلام زیادی کالای قاچاق خارجی از قبیل انواع مختلف کفش , لباس خارجی ,قواره چادری ,پوستین دباغی شده از نوع خز, پارچه , سیگار’ عطر ,ادکلن و … از داخل  اتوبوسها و خودرو  کشف گردید.

فرمانده انتظامی انار  اضافه کرد: ارزش ریالی کالای قاچاق مکشوفه طبق اعلام نظر کارشناسان  ۷۰۰ میلیون ریال برآورد و ۵ نفر متهم دستگیر شده  با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی،۷ راهی مراجع قضایی شدند .

“سرهنگ خلیلی نژاد ” در پایان گفت:تلاش پلیس جهت مبارزه با اخلالگران اقتصادی کماکان با قوت بیش از پیش ادامه دارد و مردم می توانند گزارشات خود را به مرکز فوریتهای پلیس ۱۱۰گزارش نمایند.

شهرستان انار در ۲۱۰کیلومتری شمال استان کرمان قرار دارد

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی