پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 18 April 2024

فرماندار انار گفت: شهرستان انار بعنوان دروازه ورودی استان کرمان میتواند مسیر خوبی برای مبارزه با قاچاق کالا فراهم کند.

به گزارش ” انارما ” ؛ در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق در انار که باحضور زهرودی فرماندار ،شهریاری دبیر کمیسیون استان، یوسفی رییس اموال تملیکی و  اعضای کمیسون مبارزه با قاچاق کالای استان و اعضای کمیسیون شهرستان امروز در فرمانداری برگزار شد.

زهرودی ،فرماندار انار گفت: شهرستان انار بعنوان دروازه ورودی استان که مسیر عبوری دو استان دیگر نیز میباشد، میتواند مسیر خوبی برای مبارزه با قاچاق کالا فراهم کند.

وی افزود : پست قرنطینه انار فرصت مناسبی برای استان است که زمینه برای جلوگیری از ورود بیماری‌های دامی، طیور و گیاهان را فراهم کرده است.

زهرودی در ادامه نداشتن انبار کالای قاچاق، نداشتن خودروی حمل کالای قاچاق، نداشتن انبار برای نگهداری اموال تملیکی، نبودن قاضی تعزیرات در شهرستان را از مهمترین مشکلات در زمینه مبارزه با کالای قاچاق عنوان کرد و خواستار پیگیری جهت رفع آن شد.

پیگیری جهت راه اندازی ایست بازرسی با توجه به کسب مجوز شورای امنیت ملی از دیگر خواسته‌های فرماندار در این جلسه بود.

شهریاری دبیر کمیسیون قاچاق کالای استان نیز گفت: هر دامی که مجوز دامپزشکی را نداشته باشد بایستی توقیف گردیده و ذبح آن در شهرستان با تایید دامپزشکی و با نظارت فرمانداری و تنظیم بازار بلامانع است.

وی در ادامه در خصوص ایست بازرسی شهرستان گفت: با توجه به اینکه مجوز شورای امنیت ملی را دریافت نموده است ما نیز جهت راه اندازی پیگیری خواهیم کرد.

شهریاری همچنین خواستار استقرار نمایندگی تعزیرات حکومتی در شهرستان انار شد.

رعیتی دادستان شهرستان نیز از هماهنگی بین دستگاهی جهت رفع بلاتکلیفی در کشف کالای قاچاق گفت و رفع مسائل امنیتی پست قرنطینه و راه اندازی نمایندگی تعزیرات در شهرستان را خواستار شد.

یوسفی رییس اموال تملیکی نیز در خصوص کشف دام قاچاق گفت: دام مکشوفی را میتوان در محل شهرستان نگهداری کرد و به صلاحدید کمیسیون قاچاق کالای شهرستان در خصوص آن تصمیم گیری نمود.

وی همچنین از دست اندرکاران توزیع گوشت دام قاچاق بخصوص اعضای کمیته تنظیم بازار شهرستان که به سلامتی کامل توزیع نمودند تقدیر و تشکر کرد.

سرهنگ خلیلی فرمانده انتظامی شهرستان نیز از کشف قاچاق در شهرستان به ارزش یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان از اول امسال خبر داد که این کشفیات شامل حدود ۶۰۰ راس دام طی سه مرحله، ۷ نفر شتر، ۵۸ هزار لیتر گازوییل و سوخت طی دو مرحله میباشد.

وی همچنین از عدم موافقت اداره کل راهداری جهت تکلیف اتوبوس‌ها برای عبور از داخل شهر بمنظور نظارت بیشتر بر عملکرد آن‌ها ابراز گلایه کرد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی