شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

امام جمعه شهرستان انار گفت:رژیم پهلوی بدترین فشار ها را به مردم و مبارزین انقلاب می آورد، ولی در مقابل سفیران آمریکا و انگلیس مثل یک عبد ذلیل خاضع و خاشع بود.

به گزارش ” انارما ” ؛ حجت الاسلام منتظری در خطبه های نماز جمعه امروز با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم انقلابی قم گفت: اساسی ترین کار برای مسئولان دولتی رسیدگی به معیشت مردم و رفع مشکلات طبقات ضعیف میباشد.

وی افزود: سردمداران آمریکایی احمق های درجه یکی هستند که نه تهدید شان و نه قولشان و نه امضای شان اعتبار نداشته و ندارد و مسئولان نباید به آنها اعتنا کنند.

 

امام جمعه شهرستان انار به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: چهل سال تجربه و چهل سال دستاوردهای عظیم برای انقلاب اسلامی افتخاری بس بزرگ است.

وی افزود: کشور ایران در زمان پهلوی به محل تاخت و تاز آمریکایی‌ها تبدیل شده بود و رژیم پهلوی با رژیم صهیونیستی در جنگ با کشورهای اسلامی همکاری بسیار تنگاتنگی داشت.

وی افزود: ایران در دوران رژیم پهلوی به عنوان یک پایگاه نظامی برای آمریکایی‌ها و ارتش ایران در دست مستشاران آمریکایی بود.

وی افزود: شاه ایران آنقدر ضعیف و زبون و خوار بود که برای تعیین یک نخست وزیر باید از آمریکا اجازه بگیرد.

امام جمعه شهرستان انار افزود : رژیم پهلوی بدترین فشارها را به مردم و مبارزین انقلاب می آورد ولی در مقابل سفیران آمریکا و انگلیس مثل یک عبد ذلیل خاضع و خاشع بود .

وی افزود : خیانت ها و فساد های شاه و اطرافیانش، فسادهای مالی و بزرگترین رشوه ها و بدترین دست اندازی ها و فسادهای جنسی ، ترویج اعتیاد ، مواد مخدر و بی بندوباری ها بود که کاسه صبر ملت ایران را لبریز کرد و موجب قیام ملت ایران در سال ۱۳۵۷ شد .

امام جمعه شهرستان انار ولادت با سعادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها و روز پرستار را گرامی داشت و گفت: حضرت زینب سلام الله علیها در طول عمرش با استفاده از سرچشمه وحی و فضائل خاندان عصمت و طهارت به همه خصلت‌ها و فضیلت های اخلاقی و الهی دست پیدا کرد.

وی گفت : حضرت زینب در بالاترین درجه ایمان به خداوند و صاحب علم و دانش بیکران اهل عبادت وشب‌زنده‌داری ، وارث شجاعت و شهامت حیدری و آراسته به زیور حجاب و عفاف بود.

وی در ادامه گفت : حضرت زینب پرستاری دلسوز و مهربان برای مادر مظلومه اش ، پدر بزرگوارش ، امام حسن مجتبی ، امام سجاد و اسرای کربلا بود و پرستاران سخت کوش و گرانقدر کشور ما به چنین بانویی اقتدا می کنند.

 

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ایجاد آتش و دود برای جلوگیری از سرمازدگی محصولات کشاورزی در انار

به گزارش انارما؛ با توجه به پیش آگاهی که به کشاورزان داده شده است کشاورزان برای جلوگیری از خطر سرمازدگی محصولات خود اقدام به آتش زدن سوخت‌های گازوئیلی و فسیلی کرده اند که با ایجاد دود از سرمازدگی محصو ...

یادداشت های خصوصی