شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

امام جمعه انار عنوان کرد : ورزش دوچرخه سواری در انار به صلاحدید مسئولین ورزشی به تعویق افتاد و هیچ مسئولی در لغو این ورزش دخالتی نداشته و امیدواریم هر چه زودتر با رعایت موازین شرعی زمینه برگزاری همایش دوچرخه سواری برای آقایان و بانوان فراهم گردد.

به گزارش ” انارما ” ؛ حجت الاسلام منتظری در خطبه های نماز جمعه گفت: امروز برای سلامتی جامعه ، هوای پاک و ورزش برای همه اقشار چه زنان و چه مردان لازم است.
وی گفت:مکتب اسلام بر ورزش همه اقشار چه آقایان و چه بانوان تاکید دارد.

وی افزود :تفاوت دیدگاه اسلام و غرب گرایان در اهمیت ورزش در دو کلمه خلاصه می شود رعایت و عدم رعایت موازین شرعی .

وی گفت :مردم شهرستان انار به ورزش علاقه داشته و درورزش همگانی و پیاده روی های سالهای اخیر بیش از چهار هزارنفر شرکت کردند که بیش از دو هزار نفر از بانوان شهرستان با حجاب کامل در این ورزش همگانی حضور داشتند .
وی افزود :امروز قرار بود ورزش دوچرخه سواری برگزار گردد که به صلاحدید مسئولین ورزشی به تعویق افتاد و هیچ مسئولی در لغو این ورزش دخالتی نداشته و امیدواریم هر چه زودتر با رعایت موازین شرعی زمینه برگزاری همایش دوچرخه سواری برای آقایان و بانوان فراهم گردد.

وی به فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت:به لطف الهی بعد از چهار دهه ی درخشان و معجزه گونه علیرغم فشارهای دولتهای استکباری ، جمهوری اسلامی ایران استوار و محکم ایستاده و در صحنه بین المللی به عنوان یک کشور نقش‌آفرین ممتاز به شمار می رود.

وی افزود:یکی از تیرهای در ترکش دشمن ،نفوذ، است که از جلوه های آن، سیاه‌نمایی و القای ناکارآمدی نظام به مردم است که در داخل کشور در حال وقوع است.

حجت الاسلام منتظری افزود :مسئولان نظام اسلامی باید مردم را که ولی نعمتان انقلاب اسلامی هستند را بر همه سلیقه‌ها ترجیح دهند.

وی افزود:نظام اسلامی با بهره گیری از اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان برومند این کشور، اهداف نورانی اسلام و امام راحل و شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی و منویات رهبر معظم انقلاب را تحقق بخشند.

حجت الاسلام منتظری در ادامه افزود :علت دشمنی آمریکا با ملت ایران شعار مرگ بر امریکا و سلاح انرژی هسته ای و قدرت موشکی نیست چون دشمنی و خیانتهای آمریکا حتی قبل از انقلاب نیز با ملت ایران وجود داشته است.

وی افزود :آیا آمریکائیها با مردم ویتنام ، کره شمالی، کشورهای آمریکای لاتین و ده‌ها کشور دیگر هم به دلیل شعار مرگ بر آمریکاو انقلابی بودن و شعارهای انقلابی دشمنی کرده و می کنند؟

حجت الاسلام منتظری گفت:علت دشمنی آمریکا با ملت ایران روحیه استکباری و شکست های پی در پی و از دست دادن لقمه چرب ایران در ۴۰ سال گذشته می باشد.
امام جمعه شهرستان انار در ادامه گفت :همین آمریکایی که دم از آزادی و حقوق بشر می زند با مجری شبکه پرس تی وی، که یک خانم آمریکایی الاصل است به جرم گرویدن به دین اسلام و تغییر نام خود به نام مرضیه هاشمی حجاب را از سرش برداشته و دست و پای او را با زنجیر می بندند .

امام جمعه شهرستان انار گفت:امروز جمهوری اسلامی ایران بعد از چهل سال توطئه‌ها و نشست‌های ضد انقلاب نه تنها از بین نرفته بلکه قدرت اول منطقه شده و بسیاری از کسانی که در این نشست‌ها شرکت می‌کردند به درک واصل شدند و بی‌شک نشست های آینده نیز با شکست مواجه خواهد شد.

حجت الاسلام منتظری در ادامه خود گفت :امروز روز بیست و نهم دی ماه روز هوای پاک است و همه مردم نیاز به هوای پاک داشته و باید در جلوگیری از آلودگی محیط زیست جلو گیری کنند.

وی گفت :استفاده از کودهای حیوانی و سموم مختلف باید به گونه ای باشد که محیط زیست آلوده نشود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ایجاد آتش و دود برای جلوگیری از سرمازدگی محصولات کشاورزی در انار

به گزارش انارما؛ با توجه به پیش آگاهی که به کشاورزان داده شده است کشاورزان برای جلوگیری از خطر سرمازدگی محصولات خود اقدام به آتش زدن سوخت‌های گازوئیلی و فسیلی کرده اند که با ایجاد دود از سرمازدگی محصو ...

یادداشت های خصوصی