شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

یک دستگاه تراکتور نافیلد قدیمی با قدمت ۹۰ سال که از یکی از روستاهای شهرستان انار  خریداری شده  هم اکنون در حال آماده سازی به عنوان تابلو ادارات جهاد کشاورزی و تعاون روستایی در بافق بر روی جایگاه مناسب نصب می شود

به گزارش ” انارما ” ؛ یک دستگاه تراکتور نافیلد قدیمی با قدمت ۹۰ سال که از یکی از روستاهای شهرستان انار  خریداری شده  هم اکنون در حال آماده سازی و بازپیرایی است و به عنوان المان شهری و به نوعی تابلو ادارات جهاد کشاورزی و تعاون روستایی در بافق بر روی جایگاه مناسب نصب می شود.

 معاون فرماندار بافق با اعلام این خبر گفت: به منظور زیباسازی شهر و به مناسبت نامگذاری امسال و سال گذشته درحمایت از تولید ملی و کالای ایرانی و همچنین ترویج فرهنگ کار و تولید المان کار کشاورزی در بافق رونمایی می شود.

انتهای پیام/

 

دیدگاه کاربران

ناشناس شنبه 19 ژانویه 2019 - 12:20 ق.ظ

چرا توی انار نباشه؟ وقتی که استعداد ها کور بشه معلوم این چیز با ارزش هم به کسان دیگر فروخته میشه. لطفا آگاهی بدهید به مسئولین یک ذره به فکر جوونا باشند و این که در باره مشکل جوونا بنویسید.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

اسکان بیش از هزار و نهصد مسافر نوروزی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد انار

به گزارش پایگاه خبری انارما، محمدعلی پورصالحی دبیر کمیته رفاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحدانار گفت: از ابتدای فعالیت ستاد اسکان دانشگاه در ایام تعطیلات عید نوروز، این واحد دانشگاهی میزبان همکاران و دیگر ...

یادداشت های خصوصی