پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 28 March 2024

 سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی انار از آمادگی این واحد دانشگاهی برای پذیرش دانشجو در مقطع کاردانی و کارشناسی بدون آزمون در بیش از ۵۰ رشته خبرداد.

به گزارش ” انارما ” ؛ دکتر رضا قدیری اناری گفت:باتوجه به اینکه پذیرش بدون آزمون مقاطع کاردانی و کارشناسی از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور آغاز شده است.داوطلبان می توانند از طریق سامانه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www.azmoon.org نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

سرپرست واحد انار افزود:متقاضیان ثبت نام مقاطع کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته از۹۷/۱۰/۲۹لغایت ۹۷/۱۱/۱۰ و متقاضیان مقطع کاردانی پیوسته از۹۷/۱۱/۰۱لغایت۹۷/۱۱/۱۳ و متقاضیان مقطع کارشناسی ناپیوسته از ۹۷/۱۱/۱۶ لغایت ۹۷/۱۱/۲۳ می بایست به سایت www.azmoon.org مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.


قدیری اناری اظهار کرد:واحد انار بزرگترین مجتمع آموزشی شهرستان و با توجه به برخورداری از امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی،کارگاهی، پژوهشی و اساتید وکارکنان مجرب راه را برای تحصیل اقشار دانشجویان هموار کرده است.

دکتر قدیری افزود:دانشجویان می توانند از تسهیلاتی نظیر برخورداری از وام های دانشجویی،صندوق رفاه و وام های بلند مدت و دیگر امکانات آموزشی بهره مند شوند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی