سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | Tuesday 19 March 2024

بنری منتشر شد با عنوان «طبیعت گردی با دوچرخه » به مناسبت روز هوای پاک که طبق رسوم از  برگزار کنندگان کنندگان این همایش از جمله هیات ورزشهای همگانی و هیات دوچرخه سواری در بنر نقش میبندد

به گزارش ” انارما ” چند روزی است که لغو یک همایش دستمایه توهین ، تهمت ،غیبت و دروغ علیه یکی از مسئولان و برخی مقدسات شده است.
در این چند روز ما از جزئیات ماجرا مطلع بودیم اما بنا به دلایلی تا امروز صبر کردیم.

اما اصل ماجرا چیست ؟

بنری جهت اطلاع رسانی منتشر شد با عنوان «طبیعت گردی با دوچرخه » به مناسبت روز هوای پاک که طبق رسوم از  برگزار کنندگان کنندگان این همایش از جمله هیات ورزشهای همگانی و هیات دوچرخه سواری در بنر نقش میبندد.

اینکه نیت این دو هیات ، دوچرخه سواری مختلط بوده یا این مساله با سوءاستفاده برخی که معرف حضور همگان هستند به مردم القا شده را باید مورد بررسی قرار داد.

اما نکته اینجاست امام جمعه شهرستان انار حجه الاسلام منتظری در پیامی به رییس اداره ورزش و جوانان انار آقای علی صالحی  ارسال نمود و به وی یادآوری کرد که اگر این همایش به این نحوی که شایعه شده قرار است برگزار شود خلاف فتوای صریح رهبری است و ایراد شرعی دارد.

علی صالحی در جواب مدعی میشود که این مساله در حیطه اختیار ایشان نیست و این مساله باید به شورای تامین ارجاع داده شود .
پیامک آقای صالحی به اعضای شورای تامین ارسال میشود و برخی از اعضا در تماس با فرماندار خواستار بررسی این مساله میشوند که فرماندار هم در جواب میگوید نیاز به تشکیل جلسه نیست و بنده با مسئولان این همایش صحبت میکنم.

علی رحیمی رییس هیات ورزشهای همگانی به همراه آقای احسان اسماعیلی رییس هیات دوچرخه سواری بدر جلسه ای واقع در فرمانداری از ایشان خواسته میشود در جهت حفظ شئونات اسلامی و همچنین جلوگیری از سوءاستفاده های احتمالی این همایش مختص مردان برگزار شود و در تبلیغات نیز این مساله اعلام شود.

ایشان این مطلب رو پذیرفته و از فرمانداری خارج میشوند ولی بعد از ساعتی در کمال تعجب خبر لغو همایش بدون اطلاع رسانی به تمامی رسانه ها منتشر میشود و در فضای مجازی باعث جولان تعدادی افراد سودجو قرار میگیرد!!

اینکه چه کسی تصمیم به لغو گرفته و چه کسی این مساله را در رسانه ها چرخانده… را پیدا کنید پرتقال فروش را.
پانوشت : تشکر میکنیم از امام جمعه محترم که بر سر مسائل شرع مقدس حساسیت دارند. تشکر میکنیم از جناب فرماندار بدلیل پیگیری مساله.
و از آقای صالحی گلایه مندیم که چرا مسئله ای که بدلیل سهل انگاری خودشان ایجاد شده را به جای دیگر پاس میدهند.

و همچنین گلایه ای از رئیس هیئت دوچرخه سواری که در جهت لغو این همایش به رسانه ها اطلاع رسانی نشد و حتی بجای لغو میتوان چاره اندیشی کرد و به گونه ای دیگر این مراسم را برگزار کرد.

 

انتهای پیام/

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

ناشناس شنبه 26 ژانویه 2019 - 7:05 ب.ظ

یه پیشنهاد اگه میخواهد مسابقه برگزار کنید یه پیست دوچرخه سواری جدا گانه ای برای خانمها بسازید تا خانمها اونجا مسابقه بدهند.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

یادداشت های خصوصی