جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024

فرمانده انتظامی انار گفت: پلیس فتا در شهرستان انار با رویکرد پیشگیرانه، شناسایی مجرمان فضای مجازی، حفظ حقوق و برآورده ساختن مطالبات مردمی، تأمین امنیت کاربران این فضا و حفظ حریم خصوصی شهروندان راه‌اندازی می شود

به گزارش ” انارما ” به نقل از خبرنگار خبرگزاری پلیس ، “سرهنگ خلیلی نژاد” در جمع اعضاء شورای شهرستان انار گفت: پلیس فتا در شهرستان انار با رویکرد پیشگیرانه، شناسایی مجرمان فضای مجازی، حفظ حقوق و برآورده ساختن مطالبات مردمی، تأمین امنیت کاربران این فضا و حفظ حریم خصوصی شهروندان راه‌اندازی می شود.

سرهنگ خلیلی در ادامه عنوان کرد: حکم استقرار پلیس فتای شهرستان انار با پیگیریهای مجدانه ابلاغ شده و با همت و پیگیریهای جناب محمدی انارکی نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی در خصوص خرید سیستمهای نرم افزاری و سخت افزاری به زودی دفتر آن نیز راه اندازی می شود.
وی افزود: در راستای استقرار مرکز پلیس فتا در شهرستان هماهنگی و تعامل را با مرکز پلیس فتا استان خواهیم نمود تا هرچه سریعتر این مرکز در شهرستان انار استقرار یابد.

فرمانده انتظامی انار با بیان اینکه آموزش کابران فضای مجازی شرط اصلی در پیشگیری از جرایم فضای غیر واقعی است ، اظهار نمود: اولویت اصلی آموزش و توجیه امنیت فضای مجازی برای کارکنان و شاغلین ادارات شهرستان و همچنین آحاد مردم توسط پلیس فتا خواهد بود.

وی همچنین با بیان اینکه باید همه خانواده‌ها و افراد که وارد فضای مجازی می‌شوند به شکل درست و صحیح از اطلاعات آن بهره بگیرند، گفت: پلیس فتا به شکل مرتب فضای مجازی را رصد کرده و با تعامل و همکاری نهادهای مختلف تلاش می‌کند تا از هر گونه اقدام بر خلاف قوانین و مقررات برخورد لازم را داشته باشد.

 

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی