سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tuesday 23 April 2024

فرمانده انتظامی انار از افزایش ۳۹ درصدی کشفیات سرقت در ۱۰ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته در شهرستان انار خبر داد.

به گزارش ” انارما ” ؛ سرهنگ رضا خلیلی نژاد گفت: ضمن تقویت واحدهای گشت و همچنین اختصاص نیرو و امکانات با همت و تلاش شبانه روزی کارکنان انتظامی و پلیس آگاهی افزایش ۳۹درصدی کشفیات سرقت در ۱۰ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته درسطح شهرستان داشته ایم.

وی افزود: بیشترین آمار کشف شده در امسال مربوط به کشف سرقتهای اماکن خصوصی(ساختمانهای نیمه ساز,انبارها), موتور سیکلت ,منزل ,وسایل ادوات و تاسیسات موتورخانه های کشاورزی بوده است .

وی اضافه کرد: در این مدت ۸۶ سارق دستگیر و ۱۷۲ فقره سرقت کشف شد و سارقان دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شده اند.


فرمانده انتظامی شهرستان انار ، اجرای طرح های مختلف انتظامی واقدامات اطلاعاتی ، تشدید گشت های خودرویی .راه اندازی گشتهای محله محور و نیز همراهی خوب مردم را از عمده ترین دلایل افزایش کشفیات سرقت در این شهرستان عنوان کرد.

این مقام انتظامی همچنین گفت: در ۱۰ماه گذشته و با تلاش مأموران پلیس، ۸۰ معتاد که برای شهروندان ایجاد مزاحمت کرده بودند و همچنین تعداد ۵۸۰تبعه افغان دستگیر شدند.

این مقام انتظامی بر عزم جدی پلیس در راستای پیشگیری از سرقت و مبارزه با سارقان تاکید کرد و گفت: در این راستا از پلیس‌های افتخاری و شبگردان در راستای پیشگیری از سرقت استفاده می‌شود.

وی به شهروندان توصیه کرد: با اقدامات پیشگرانه و نصب تجهیزات ایمنی و هشداردهنده بر روی وسایل نقلیه و همچنین استفاده از دوربین های مدار بسته و سیستم دزدگیر در مغازه ها و محل های کسب و کار و نیزاستفاده از ِنگهبان برای اماکن خصوصی ، کارگاهها وساختمانهای نیمه کاره از سرقت اموال خود توسط سارقان پیشگیری و هر گونه موارد مشکوک را سریعا با مرکز فوریتهای پلیس ۱۱۰در میان بگذارند.

 

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی