شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار و علی زهرودی فرماندار شهرستان با صدور پیامی مشترک از حضور حماسی و شکوهمند مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان انار در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر و تشکر نمودند

به گزارش ” انارما ” ؛ حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار و علی زهرودی فرماندار شهرستان با صدور پیامی مشترک از حضور حماسی و شکوهمند مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان انار در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر و تشکر نمودند.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اینک بار دیگر در یوم الله ۲۲ بهمن در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پیام انقلاب اسلامی ایران در گوش میلیون ها آزاده حقیقت جو در سرتاسر گیتی طنین انداز شد، بار دیگر شهرستان انار به زنان، مردان، جوانان و کودکان خود بالید و این روز شکوهمند را برای دشمنان ایران و اسلام به روز یأس و نومیدی تبدیل نمود.

این حرکت عظیم شما مردم عزیز دارای پیام های متعددی برای سردمداران کفر جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکاربود و با این حماسه بزرگ ثابت کردید که در دفاع از اسلام و ایران عزیز و مقابله با زیاده خواهی های استکبار جهانی همچون گذشته دوشادوش مردم وفادار سایر شهر های ایران اسلامی همواره در صحنه حاضر بوده و در حفظ و صیانت از دستاوردها و ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی اطاعت از منویات و فرمایشات رهبر بیدار امت اسلامی کوتاه نخواهید کرد.

اینجانبان ضمن بزرگداشت و تبریک چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند و افتخار آمیز انقلاب اسلامی از تمامی آحاد و اقشار مختلف مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان انار و مناطق تابعه که در مراسم یوم الله ۲۲ بهمن با حضور آگاهانه ضمن نمایش اقتدار، همبستگی و وحدت مردم شهرستان که در حقیقت تجدید بیعت با آرمان های امام خمینی و شهیدان انقلاب اسلامی و رهبر عالیقدر انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای بود صمیمانه تقدیر و تشکر می نماییم.

در پایان از خداوند متعال برای مردم شریف شهرستان انار و همه دست اندرکاران برگزاری برنامه های دهه فجر، بویژه اعضای ستاد دهه فجر شهرستان، اجر و پاداش الهی، سلامتی و سعادت را مسألت می نماییم.

حسن منتظری علی زهرودی
امام جمعه شهرستان انار فرماندار شهرستان انار

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی