شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

تیم سبک شوتوکان s.k.l کاراته بانوان شهرستان انار با حضور خود در هشتمین دوره رقابتهای بین المللی موفق به کسب ۶نشان طلا ۴ نشان نقره و ۳نشان برنز شدند.

به گزارش ” انارما ” ؛ تیم سبک شوتوکان s.k.l کاراته بانوان شهرستان انار با حضور خود در هشتمین دوره رقابتهای بین المللی موفق به کسب ۶نشان طلا ۴ نشان نقره و ۳نشان برنز شدند.

در این مسابقات که با حضور ۱۱ استان از ایران و همچنین کشورهای پاکستان، افغانستان، لبنان، آفریقای جنوبی، مالی و تاجیکستان برگزار شد، تیم هیئت کاراته شهرستان انار متشکل از «باشگاه مادر شهرداری انار ، باشگاه شهید بیرمی شهرداری امین شهر ، کویر آسمان و مجتمع سما» در قالب ۱۶ بازیکن با مربیگری زهرا علیزاده شرکت کرده بود.

در این مسابقات «فاطمه آخوندی، کوثر رضایی و یگانه غلامرضایی از تیم باشگاه مادر شهرداری انار»، هستی بیرمی از مجتمع سما و پرنیا ناجی از باشگاه شهرداری امین شهر موفق به کسب مدال طلا شدند.

همچنین  مهفام بیرمی، فاطمه صادقی و مبینا عابدی از باشگاه مادر شهرداری انار مدال نقره و فاطمه باقری از اپلیکیشن کویر آسمان و کیمیا پورعبداللهی و فاطمه بهنویی از باشگاه مادر شهرداری انار مدال برنز به دست آوردند.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی