جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024

جانشین ناحیه سپاه انار از پیوند فاطمی و تهیه جهیزیه به افراد بی بضاعت ازرویکرد های این محور نام برد.

به گزارش ” انار ما ” ،سروان محسن جمالی زاده جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان انار در مراسم پیوند فاطمی ۱۹زوج اناری در راستای کنگره ۶۵۰۰شهید استان کرمان اظهار داشت :برای برگزاری کنگره ۶۵۰۰شهید استان کرمان از منویات رهبری در راستای کنگره های شهدا طی۲۰سال گذشته استفاده شد.

وی در ادامه افزود برنامه های کنگره ۶۵۰۰شهید حول۶محور برنامه ریزی شده است که یکی ازمهترین محور آن محور خدماتی ، اجتماعی وحمایتی است.

این مقام مسئول رویکرد خدماتی،اجتماعی وحمایتی کنگره ۶۵۰۰شهید استان کرمان را تشریح کرد و گفت در تفاهم نامه ای با کمیته امداد ۷۴۶مسکن برای مددجویان در سطح استان توسط گروه های جهادی در حال ساخت است.

جانشین ناحیه سپاه انار همچنین از پیوند فاطمی و تهیه جهیزیه به افراد بی بضاعت ازرویکرد های این محور نام برد.

جمالی زاده گفت :هدف از پیوند فاطمی ترویج سبک زندگی ایرانی_ اسلامی وازدواج آسان که مورد تاکید امام خامنه ای (مدظله العالی)است.

وی در ادامه عنوان کرد برنامه پیوند فاطمی در عصر روز سه شنبه با کاروان شادی با شهدا از خیابان طالقانی شروع و به سمت امامزاده محمد صالح جهت تجدید میثاق با شهدا ادامه یافت و در ادامه این برنامه خطبه عقد پنج زوج در رواق امام زاده محمد صالح (ع) قرائت وسپس با حضور در تالارملائکه برنامه های شاد و متنوع اجرا شد و در پایان از زوج ها تجلیل گردید.

این مقام مسئول در پایان افزود:ازهمکاری کلیه مسئولین و روسای ادارات بخصوص خانواده خیر گرانقدر اقای رضا عبدلی وفرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران ولایت که چندین هفته پیگیر این برنامه بودند تا مقدمات آن فراهم گردد تقدیر وتشکر نمود

 

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی