چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 24 April 2024

به گزارش ” انارما ” ؛ چاله چوله های سطح خیابان و معابر شهر انار روزانه مشکلات فراوانی را برای شهروندان ایجاد می کند، خرابی زود هنگام خودرو ها تنها یکی از صد مشکل بوده که همشهریان اناری با آن مواجه هستند. هر چند که در جای جای این شهر چاله چوله های فراوانی وجود دارد […]

به گزارش ” انارما ” ؛ چاله چوله های سطح خیابان و معابر شهر انار روزانه مشکلات فراوانی را برای شهروندان ایجاد می کند، خرابی زود هنگام خودرو ها تنها یکی از صد مشکل بوده که همشهریان اناری با آن مواجه هستند.

هر چند که در جای جای این شهر چاله چوله های فراوانی وجود دارد اما وفور آن را  می توان در خیابان های فرعی و منتهی به جاده ها را دید ؛ آن ها که همیشه نوای مظلومیتشان به گوش مسئولان می رسد در کنار تمام مشکلاتی که دارند باید چاله چوله های خیابان ها و معابرشان را  نیز تحمل کنند.

امید است که مسئولان شهرستان همان گونه که در کارهای عمرانی و زیرساختی شهر گام های بزرگی را بر داشته و تلاش مضاعف برای آبادانی این شهر انجام می دهند فکری بر چاله چوله های این شهر که همانند زخم های کهنه بر خیابان های این شهر وجود دارد نیز داشته باشند.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی