پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

فرمانده انتظامی”انار” گفت : افرادی که در شب چهارشنبه آخرسال موجب سلب آسایش عمومی و برهم زدن نظم جامعه شوند بنا به نوع جرم حتی تا پایان تعطیلات در بازداشت خواهند بود و خودرو رانندگان متخلف نیز به همین شکل توقیف می شود

به گزارش ” انارما ” ؛ سرهنگ خلیلی نژاد فرمانده انتظامی”انار” گفت:مراسم چهارشنبه سوری نیازمند یک مدیریت فرهنگی است که نهادهایی از جمله خانواده، رسانه ها، نهادهای آموزشی و فرهنگی در مدیریت آن نقش اصلی و بسیار موثری دارند تا از هرگونه حادثه و تعرض به حقوق افراد و جامعه در این مراسم پیشگیری شود.

سرهنگ خلیلی نژاد با تاکید بر نظارت صحیح بر رفتارهای نوجوانان و جوانان تصریح کرد: خانواده ها باید هیجانات فرزندان را کم و رفتارشان را مدیریت کنند و همگان با رعایت نکات ساده ایمنی، از بروز حوادث دلخراش جلوگیری تا سالی شاد و همراه با سلامتی را آغاز کنند.

این مسوول انتظامی یادآور شد: آن عده از افرادی که در شب چهارشنبه آخرسال موجب سلب آسایش عمومی و برهم زدن نظم جامعه شوند بنا به نوع جرم حتی تا پایان تعطیلات در بازداشت خواهند بود و خودرو رانندگان متخلف نیز به همین شکل توقیف می شود.

 

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی