پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

فرمانده انتظامی انار از توقیف دو دستگاه کامیون و کشف ۷۷راس دام زنده و ۱۹۶۰قطعه طیور قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۵۰میلیون ریال در شهرستان خبر داد

به گزارش ” انارما ” ؛ سرهنگ رضا خلیلی نژاد در تشریح این خبر بیان داشت:در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا،ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی در محورهای مواصلاتی با همکاری یکی از گشتهای محله محور بسیج به دو دستگاه کامیون حامل احشام و طیور مظنون و آنها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود:ماموران پس از بررسی مدارک متوجه شدند که هر دو کامیون حامل۷۷راس دام قاچاق و ۱۹۶۰قطعه مرغ گوشتی زنده،فاقد مجوز و مدارک دامپزشکی است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ارزش ریالی احشام و طیور مکشوفه برابر نظر کارشناس یک میلیارد و ۵۵۰میلیون ریال براورد شده است،عنوان داشت: در این خصوص دو دستگاه کامیون توقیف،چهار نفر متهم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ خلیلی نژاد خاطرنشان کرد:نیروی انتظامی با قاچاقچیان و افرادی که برای سودجویی بیشتر اقدام به قاچاق می کنند برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی