جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024

فرمانده انتظامی شهرستان انار گفت: نسبت به سال گذشته در حوزه کشف سرقت از منازل به میزان ۲۰ درصد افزایش داشتیم که از این میزان ۳۰ درصد آن به دستگیری سارقان منجر شد .

به گزارش ” انارما ” ؛ سرهنگ خلیلی نژاد فرمانده انتظامی شهرستان انار در نشست خبری اظهار داشت: کشف سرقت ها و دستگیری سارقان در کمترین زمان ممکن از مهمترین اولویت های پلیس شهرستان انار است به طوری که نسبت به سال گذشته در حوزه کشف سرقت از منازل به میزان ۲۰ درصد افزایش داشتیم که از این میزان ۳۰ درصد آن به دستگیری سارقان منجر شد .

فرمانده انتظامی انار ضمن عرض تبریک سال نو از رسانه ها که با احساس مسئولیت از شهریورماه امسال وی را یاری کرده اند تقدیر نمود اعلام کرد : رسانه ها با انتقال مشکلات مردم و روشن کردن سیاست‌های پلیس، آنها را در کشف جرایم یاری می‌کنند و در واقع ما تاثیرات رسانه‌ها بر افکار عمومی را حس کرده‌ایم .

فرمانده انتظامی شهرستان انار گفت: در چهارشنبه آخر سال پلیس با شادی مردم مخالف نیست، در چنین شبی، نگرانی شهروندان نسبت به جان خود چنان است که حتی بزرگسالان نیز از خانه بیرون نمی‌روند، چه برسد به اینکه سالمندان و فرزندانشان بتوانند در آن شب برای انجام کوچک‌ترین کاری، خانه را ترک کنند و اگر این شادی‌ها بخواهد باعث جراحت زدن به افراد یا داغدار شدن خانواده‌ها شود ما قطعاً برخورد می‌کنیم.

وی در خصوص ورود گردشگران به انار خاطرنشان کرد به علت تعویض تابلوها شاهد ورود مسافران زیادی به انار خواهیم بود.

همچنین در پایان از مردم خواست که در ارسال اخبار پلیس را یاری کنند و با ۱۱۰ و ۱۲۸تماس بگیرند و یا به شماره ۰۹۱۳۹۹۴۲۰۰۴ پیامک بزنند.

 

گزارش و عکس : نرگس طراغانی

انتهای پیام/

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی