سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ | Tuesday 16 April 2024

 امام جمعه شهرستان انار در پیامی از عملکرد شهرداران انار و امین شهر به مناسبت روز شهردار تقدیر و برای آنان آرزوی موفقیت کرد

به گزارش ” انارما ” ؛ امام جمعه شهرستان انار در پیامی از عملکرد شهرداران انار و امین شهر به مناسبت روز شهردار تقدیر و برای آنان آرزوی موفقیت کرد:

متن این پیام بدین شرح است:

اسفند ماه سالروز شهادت نخستین شهردار شهید مهدی باکری روز شهردار نامگذاری شده است. این روز فرصتی مناسب است تا از تلاش های شبانه روزی شهرداران عزیز و کوشای انارو امین شهر صمیمانه تقدیر نماییم.

بطور قطع شهرداران میتوانندنقش بسزایی در عمران وآبادانی شهرهاداشته باشند .

گام برداشتن شهرداران در جهت ارایه خدمات عادلانه و بی منت به مردم، یادآور تلاش های خالصانه آنها، و از سویی دیگر یاد آور پاسخگویی و مسئولیت های شهرداران در قبال مردم است.

اینجانب در آستانه میلاد مولی الموحدین حضرت علی ابن ابیطالب(ع) که مهمترین معیار حکومتی اش عدالت محوری و پرهیز از تبعیض بوده است با تبریک فرارسیدن روزشهردار،از زحمات و خدمات شهرداران انار و امین شهر آقایان مهندس رحیمی و مهندس ملانوری تقدیر و تشکر نموده و آرزو مندیم درسال جدید شوراهای محترم و شهرداران گرامی با بسیج همه امکانات موجود درجهت عمران و آبادانی شهرستان انار موفق و موید باشند.

توفیق و سربلندی شهرداران محترم و مجموعه خدمتگزاران پرتلاش را در شهرداری انار و امین شهر در راستای انجام رسالت بزرگ خدمت به مردم عزیزمان را از درگاه ایزد متعال خواستارم .

.منتظری امام جمعه انار

 

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۳در شهرستان انار

برنامه تحویل سال در شهرستان انار برگزار شد ...

یادداشت های خصوصی